• atena100

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 16:14
    Nya HUVUDTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43320664.html

Nya LISTTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43321401.html

BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41814827.html
    -------------------------
    Tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m35525585.html

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37778428.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-05 08:35
    Vår recept-tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43647938.html
  • Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3
  • aquamaria

Om det är någon som är sugen på att komma hit på imorgon på lite fika så är ni mer än välkommna! {#lang_emotions_smile} Vill ha lite sällskap! (Lite sent jag vet, men bättre sent än.. ni vet..)

Fika hos Aqua från 10:00 måndag 11/5

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • HN79

Hade jättegärna kommit aqua, men är förkyld så jag kan bara umgås utomhus med folk. Typiskt jag som är så sällskapssjuk.

• aquamaria

HN: typiskt! {#lang_emotions_undecided} får bli en annan gång!

• Glass

aqua, jag är borlovad på en träff här i mölnlycke då, tyvärr. Hade absolut föredragit att träffa dig/er, jag känner ju int ens de andra, men nu har jag lovat.  

• aquamaria

Om det inte är någon som kan på måndag så kan jag även på tisdag! {#lang_emotions_wink}

• Emly

Aqua- jag kan komma bort på tisdag men inte imorgon för då kommer mamma och hälsar på=) Om inte annat så kanske vi kan gå till öppna förskolan på tisdag om det är öppet?

• Bruttan

hej hej aqua hade också gärna kommit, men oskar har fått tillbaka sin öronifl. och har feber idag desutom stackarn sin 4:de nu på raken! suck får besöka VC i morgon hoppas få en akuttid..om inte mannen åker idag med honom till axcesakuten han är i väg på jobb i dag med suck... vilken långtråkig helg...
    glass: du skrev om torsdsag?! som sagt kan inte säga nu hur det blir med O och vi åker ingenstans om inte han är kry och kan gå till dagis... nu smittar ju inte öroninflamation men han ska orka och så får vi besök till helgen...typiskt han har klarat sig länge nu med bara öroninflamation och varit pigg och utan feber så vi får se hur veckan blir Agnes peppar, peppar håller sig frisk än så länge, inte ens en snorbobba har hon lyckats få

• Glass

aqua, på tisdag kan jag en liten stund. Jag behöver vara hemma vid halv två igen så att M får sova innan babysimmet.

• atena100
    aquamaria skrev 2009-05-10 11:32:50 följande:
    Om det är någon som är sugen på att komma hit på imorgon på lite fika så är ni mer än välkommna! Vill ha lite sällskap! (Lite sent jag vet, men bättre sent än.. ni vet..)Fika hos Aqua från 10:00 måndag 11/5
    Är 13 för sent?
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Filurina

Promenad i Hisings-parken v.20

Fredag 15/5
    Lois
    Yosh
    Loppan
    Hn79 (om inte Alice blir dålig efter sprutan)
    aqua
    atena
    cero
    Kaos
    dallas
    Glass, om hon känner att hon orkar.
    Wilda (om inget annat kommer ivägen...)
    Love
    Meanwhile (om det inte blir sent)
    Filurina

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3