• atena100

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 16:14
    Nya HUVUDTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43320664.html

Nya LISTTRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43321401.html

BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41814827.html
    -------------------------
    Tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m35525585.html

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37778428.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-05 08:35
    Vår recept-tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43647938.html
  • Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3
  • Emly

Alem- tycker också vi ska bestämma tid och plats och så inför barnvagnsrullet=) Och tycker faktiskt att det låter kanon med picnic efteråt! Så får ju karlslokarna se vilka det är vi träffar så ofta också! (säger jag som inte ens har sagt nåt till Mattias än) hihi..

• Glass

Barnvagnsrullet.
    Vi väntar med att skriva upp oss, det beror på hur livet ser ut just då. Jag hoppas att Melina kan börja gilla vagnen tils dess, men vi har inte övat speciellt mycket.

• Glass

Jag kollar om någon villl komma hit och fika lite

Måndag 18

onsdag 20

• atena100
    Emly skrev 2009-05-11 16:30:02 följande:
    Alem- tycker också vi ska bestämma tid och plats och så inför barnvagnsrullet=) Och tycker faktiskt att det låter kanon med picnic efteråt! Så får ju karlslokarna se vilka det är vi träffar så ofta också! (säger jag som inte ens har sagt nåt till Mattias än) hihi..
    Jag n'ämnde lite grann för Stefan häromdagen! Han verkad måttligt förtjust i i dén hahahaha...Får bara stryka han mera medhårs så.....;=)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Bruttan

oj vad många ni är som ska gå på promenad på fredag! ni får ha det så trevligt som tur är så är grannen hemma med sina barn på fredagarna så både jag och oskar får lite liv i luckan det blir lite ensamt när jag inte kan gå med hur som helst

• xLOVEx
    Glass skrev 2009-05-11 17:30:27 följande:
    Barnvagnsrullet. Vi väntar med att skriva upp oss, det beror på hur livet ser ut just då. Jag hoppas att Melina kan börja gilla vagnen tils dess, men vi har inte övat speciellt mycket.
    Jag utgår kallt ifrån att man inte MÅSTE ha barnet i en vagn för att få gå... *kliar mig i huvet* måsste jag ha med mig vagnen kanske... Ja ja, kan ju ha den att köra skötväskan och fikakorgen i
    Vem vet, kanske hon vill sova lite i den när vi picknickar oxå.

Men vad jag skulle säga var ju bara att Glass... ta med dig sjal/sele så löser det sig.
  • Glass
    Love is my religon skrev 2009-05-11 22:57:09 följande:
    Jag utgår kallt ifrån att man inte MÅSTE ha barnet i en vagn för att få gå... *kliar mig i huvet* måsste jag ha med mig vagnen kanske... Ja ja, kan ju ha den att köra skötväskan och fikakorgen i Vem vet, kanske hon vill sova lite i den när vi picknickar oxå. Men vad jag skulle säga var ju bara att Glass... ta med dig sjal/sele så löser det sig.
    så sant, så sant
  • alem

hehe tror nog inte detär vagn tvång med tanke på att det är anpassat för alla barn mellan 0-5år ca och inte alla 5åringar som åker vagn!

Ska vi bestämma picnic efteråt då? (tror nog ingen kommer vilja gå iaf om det är för dåligt väder för en picnic så) och så blir väl de lättast så tar man med sig själv det man vill äta eftersom vi är hela familjer
    bara tid och plats att träffas kvar då!

Förslag?

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Emly

Jag tycker som såhär så får ni godkänna eller rösta ner förslaget;

Vid fint väder:

Så ses vi utanför Villa Belparc klockan 12. Går själva tipspromenaden tillsammans och fikar i parken efteråt. Alla tar med sin egen fika iom att det blir enklast så.

(Tycker det verkar kul att få se lite pappor också, så man kan se vilka barnen är mest lika ju!)

Vid dåligt väder:
    Så kan dom som vill komma hit och fika=)

• Wilda77

Jag (Glass) kollar om någon villl komma hit och fika lite

Måndag 18
    Wilda och Elis kommer gärna!

onsdag 20

Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3