Gravid + studenten
Någon som varit gravid och samtidigt tagit studenten? :) berätta hur det känndes? ångrade ni det?
Någon som varit gravid och samtidigt tagit studenten? :) berätta hur det känndes? ångrade ni det?
Kan säga såhär visst jag var inte gravid när jag tog studenten men jag var inte med och festade heller var precis slut så vid nio på kvällen somnade jag i min blivande makes famn och jag ångrar inte att jag inte var med och festade....
Bara läst ts..
Jag var mer eller mindre höggravid vid studenten ;P var grav i 8e månaden
det funkade utmärkt..
jag var tom med på studentfesten på harrys en vecka innan med min mage..
man kan ju faktiskt dricka alkoholfritt..
på själva studentdagen, önskade att jag haft med mig mer vätska.
hade bara en 50cl dricka, och kunde ju inte smaka av någon när
den var slut, alla hade ju öl..
fick hjälp på och av traktorn av killarna i klassen :P
de hade tom fixat en sittplats på flaket åt mig :D !
gick studenttåget också som tog ca en timme i strålande sol..
sen när jag kom hem tvärsomnade jag ;P
mamma fick väcka mig när alla kommit.. gick o la mig tidigt när alla andra söp.
men har aldrig tänkt tanken på om jag ångrar mig, hur skulle jag kunna
ångra mig ??
jag hade ju världens finaste bebis i magen :D
Oplanerad men sååå älskad!
ååh snart är det dax att ta studenten, 3 v kvar :D det går så fort..
Jag tog studenten i vecka 26. det var en jätte varm och härlig dag fylld av glädje och god mat. Visst kände jag mig lite sugen på att själv kunna ta mig ett glas champange och gå ut med mina vänner på kvällen (hade givetvist kunna gått ut nykter men valde att ej göra det då jag kände att jag lika gärna kunde vara hemma och se på film) det andra som hade varit roligt hade varit att åka lastbil, men eftersom risken för att ramla, bli knuffad i den så avrådde min barnmorska mig så jag lät bli..
Men som sagt kvällen avslutades ändå bra och medan de andra var ute och festade så var jag hemma med fästman och såg på film och myste med handen på magen där den stora presenten låg.
Kände att lätt at jag offrar en ute kväll för barnet...
Jag var gravid när jag tog studenten. Vad finns det att ångra? Jag fick ju världens finaste dotter!
hehe jag var väl i v 41 eller så, bf+2 tog jag studenten, det gick alldeles utmärkt :D
jag kanske ska vara med på min student den 2 juni, men jag har bf den 30 maj om en dag, så jag har ingen aning hur det slutar:D Just nu bryr jag mig inte om jag missar det!!:D längtar bara till bebis
Tycker liite synd om er som är gravida och ska ta studenten..
Det är verkligen livets höjdpunkt! Tråkigt att inte kunna fest med sina kompisar..
Jag har iafl aldrig haft så roligt som på min student.. Skulle göra vad som helst för att få uppleva det en gång till..
Jag tar studenten idag :D hahah alla kompisar har nog redan druckit nått men jag ska ta mn bil och åka snart ! :D