Inlägg från: Sofi 83 |Visa alla inlägg
  • Sofi 83

Österbottniska tråden 17

Jepp, in i favoriterna!

• Sofi 83

beibikär:
    Int tror ja do sa na feil int! Ja tror att all ader e förståndi å er ut å njuter åv vädri!
    Sjölv e ja in å menar byri tvätt fönstren på skuggsidon åv huusi... *suck* he er myyyyytchi som ska göras ännu föri dopi nästa helg!

• Sofi 83

Kizzimizzi
    Om int ja har heilt feil så gör int polisen toko saker na meir men... Ha do kolla telefonkatalogen om e finns naan låssmed som eventuellt kan göra e? Ja veit förr hadd låstjänst jour som gjord tokode men ja veit int om di har e na meir...

• Sofi 83

Kizzimizzi
    Låstjänst dejournummer: 0505771591
    He gar allti ti prov ring å hör! Om int na ana kan di kanski seij vem do ska kontakt!

• Sofi 83

AmeliaLove
    hede problemi me backsidon på telefon hadd jag å tå ja köpt ny i februari! Men ti sist fick ja nog taan an fastän ja va rädd ja bryt åv backstycki!

• Sofi 83

Ja, huij va grömti folk e va i stan idag. Jag trodd vi va ut i god tid tå klockon va 11 tå vi kom ti citymarket men tji fick ja! Tär va massor me pensionärer som sto överallt å tala, precis mitt i väijin för me!
    Åså hinda ja varv bådi citymarket å prisma å äntå fick vi stann vi s-market i nyykaabi på heimväijin! Int veit ja om ja har allt ti doopi på sundan ännu heldär...

• Sofi 83

Glada vappen järifrån å!

Vi firar no lungt i år vi. Gubbin e ännu i föusi men bara han komber in vaar e väl ti laga na mat å saan lägger ja han ti sköit åså gar jag å vil. Har toko hovovärk idag så ja tror hovo spränger snart!

Vi har ju å dop i helgen men he er ju först på söndan så he e jo läääääng ti he ännu. *försöker förträng ho mytchi ja har ti göra fyri he*

• Sofi 83
    Birger skrev 2009-05-10 19:37:30 följande:
    SHIT!!! Når va e man sku lämn in ti beskattningen om man ska ha kilometeravdrag?! Säg int ja e föseint ut fö tå dör ja!
    Beror på, do måst läsa på pappri om do hör till tem som har 7.5 ele ti som har 14.5 som inlämningsdag!
Svar på tråden Österbottniska tråden 17