Österbottniska tråden 17
Jepp, in i favoriterna!
Jepp, in i favoriterna!
beibikär:
Int tror ja do sa na feil int! Ja tror att all ader e förståndi å er ut å njuter åv vädri!
Sjölv e ja in å menar byri tvätt fönstren på skuggsidon åv huusi... *suck* he er myyyyytchi som ska göras ännu föri dopi nästa helg!
Kizzimizzi
Om int ja har heilt feil så gör int polisen toko saker na meir men... Ha do kolla telefonkatalogen om e finns naan låssmed som eventuellt kan göra e? Ja veit förr hadd låstjänst jour som gjord tokode men ja veit int om di har e na meir...
Kizzimizzi
Låstjänst dejournummer: 0505771591
He gar allti ti prov ring å hör! Om int na ana kan di kanski seij vem do ska kontakt!
AmeliaLove
hede problemi me backsidon på telefon hadd jag å tå ja köpt ny i februari! Men ti sist fick ja nog taan an fastän ja va rädd ja bryt åv backstycki!
Ja, huij va grömti folk e va i stan idag. Jag trodd vi va ut i god tid tå klockon va 11 tå vi kom ti citymarket men tji fick ja! Tär va massor me pensionärer som sto överallt å tala, precis mitt i väijin för me!
Åså hinda ja varv bådi citymarket å prisma å äntå fick vi stann vi s-market i nyykaabi på heimväijin! Int veit ja om ja har allt ti doopi på sundan ännu heldär...
Glada vappen järifrån å!
Vi firar no lungt i år vi. Gubbin e ännu i föusi men bara han komber in vaar e väl ti laga na mat å saan lägger ja han ti sköit åså gar jag å vil. Har toko hovovärk idag så ja tror hovo spränger snart!
Vi har ju å dop i helgen men he er ju först på söndan så he e jo läääääng ti he ännu. *försöker förträng ho mytchi ja har ti göra fyri he*
Grattis ti 3-åringen Lilla My!
Vi Galleri Ann kostar spikmattona 75 €. Ha ringd å kolla!