siamusen skrev 2009-04-26 20:08:31 följande:
Bite me skrev 2009-04-26 20:04:24 följande:
Ja, vadspelar de för roll om de ansöker, om nu ens sa är fallet? Aborten genomförs ju inte. Har du nagot artikel som visar pa detta?Uppgifterna var att kvinnan, som dessutom inte är bekrâftade uppgifter för läkarna antar bara, och det rôr sig om en kvinna, genomförde en abort efter FVP, vilket alla inte far göra. En manad senare gjorde hon organscreening och gjorde en abort till. Bara dâr ser man att nagot är lite lustigt.Dessutom är det inget man kan veta varför kvinnan gjorde abort da ingen orsak uppgetts.vad man dâremot vet är att det inte âr ett utbrett problem i sverige och dârfôr skulle jag gârna vilja veta varför socialstyrelsen blandat sig i och var du lâst detta?
Nu skriver inte jag en uppsats på högskolan, så källhänvisning är inget jag sysslar med, men jag hörde det både på radion och såg det på nyheterna, samt talade de som det i någon morgonsoffa, jag uppfattade det som att det handlade om ett flertal personer, det talades nämligen om det i plural, inte i singular, en kvinna.