Inlägg från: Anbe |Visa alla inlägg
  • Anbe

Studentpresenter

Vill ha tips på vad man kan ge i studentpresent till en tjej.

• Svar på tråden Studentpresenter
  • Anbe

Tack!....fler tips någon?...har många som ska gratuleras{#lang_emotions_laughing}

• Anbe
    Bevabus skrev 2009-04-27 17:42:49 följande:
    Här har du en blivande student Jag själv vill gärna få vackra smycken till studenten. Jag råkar t.ex. veta att jag ska få ett halsband med matchande ring till i färgen rosa (Vet om det innan för jag var tvungen att pröva vilken storlek ringen skulle vara i). Jag ska även få en säng med ny madrass men det kanske inte är så kul att ge någon som man inte är supernära
    Vad bra att få tips från en blivande student!{#lang_emotions_laughing}
    Jo d e så här att min dotter ska ta studenten så d får ju kosta lite{#lang_emotions_wink} men jag ska även köpa till några vänners barn också....d e mkt nu {#lang_emotions_sunny}
  • Anbe

men jag ska även köpa till några vänners barn också....d e mkt nu {#lang_emotions_sunny}

Ups hur skriver jag?!!!!! Fy på mig....tonåringar menar jag ju {#lang_emotions_laughing}

• Anbe
    juni70 skrev 2009-04-29 10:09:48 följande:
    Har hittat en KANON sida perfekt student presenter till både killar och tjejer både som smyckeoch vackert student minne.www.3dkristall.se
    Läckert! Tack för länken
  • Anbe

Nu har jag varit på Ge-Kås i Ullared och inhandlat lite kramdjur o dyl att hänga runt studenternas hals. Hur billigt som helst!!!

• Anbe
    Solsaga skrev 2009-05-12 11:11:52 följande:
    Smycken, ex från www.lyckogram.se eller annat personligt.Men, flytta hemifrån-saker är perfekt också! Kanske ett paket med kakform, bakbok, visp och annat sånt. Eller en bricka med glass-skålar, skedar, glass, strössel, flaggor och allt möjligt som passar bra till glass.
    Tack för länken! Vilka fina smycken!
    Flytta hemmifrån saker känns inte så aktuellt eftersom dessa tjejer jag ska uppvakta har läst långt hemmifrån på en skola med riksintag så dom har bott i egen lägenhet och har därför d mesta till egen bostad.
  • Anbe
    handapanda skrev 2009-05-27 19:25:15 följande:
    present på någon resebyrå
    Ja, d va ett bra tips!
  • Anbe
    Hemligalåda skrev 2009-06-01 00:27:55 följande:
    Sprit och tobak hade jag köpt.
    Ha,ha,ha.....inte tobak iaf då ingen av tjejerna nyttjar detta!
  • Anbe
    Förälskad skrev 2009-06-01 19:01:43 följande:
    Nej men fy, inga smycken eller saker där man graverar in. Köp en korg där du blandar massor med roliga saker. Några bärs, några kondomer, lite huvudvärkstabletter, ett presentkort osv. Hur kul som helst.
    Det var en kul korg ; )
  • Anbe
    Förälskad skrev 2009-06-02 14:58:39 följande:
    Ja.. Min lillebror tar studenten nu och han har precis köpt bil. Han kommer få ett presentkort på OKQ8 för 500:- och en korg med Resorb, Alvedon, Nalle Puh plåster och 10 stycken burköl bland annat. Enkelt!
    Det här tyckte jag lät kul! Det e ju en bra present att ge även till någon som fyller år!
    Tack för tipset!
Svar på tråden Studentpresenter