Inlägg från: TheMother |Visa alla inlägg
  • TheMother

Snorsug?

Calandivaa skrev 2009-04-26 11:53:15 följande:
    Oh, är det så det heter :P Vad kostar dom ungefär?
    www.familjeliv.se/Forum-3-23/m29293259-1.html

Köpte våran i lokala barnvagnsbutiken, bättre än snorsugen som du beskrev. Fast iofs, är barnet snorigt men är bortlämnat och barnvakten måste fixa bort snoret känns det nog mer hygieniskt med den du beskrev, om nu personen får in snitsen (svårt tyckte jag). Så bäst är nog en av varje, tycker jag.
  • TheMother
    TheMother skrev 2009-04-26 11:59:41 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-23/m29293259-1.html Köpte våran i lokala barnvagnsbutiken, bättre än snorsugen som du beskrev. Fast iofs, är barnet snorigt men är bortlämnat och barnvakten måste fixa bort snoret känns det nog mer hygieniskt med den du beskrev, om nu personen får in snitsen (svårt tyckte jag). Så bäst är nog en av varje, tycker jag.
    Oj, helt fel länk, missade visst i kopieringen. Här kommer rätta:
    www.nasalprodukter.se/
  • TheMother
    Calandivaa skrev 2009-04-27 22:25:25 följande:
    Jo jag tänkte på en sån som Revaxör grej! Svårt att hålla ren? den har väl ett hål i botten? Eller man kan öppna den? :P hmm, kollade på den näsfridan fast det såg ju komplicerat ut, blåser man ut snoret? När kan man börja använda en sådan?
    Man suger ut snoret med en Näsfrida. Är ett filter som gör att man själv slipper få det i munnen dock :D
    Den tror jag man ska kunna använda från början , inte läst nåt annat.
Svar på tråden Snorsug?