• CiMi

Spy under förlossningen

Jag kräktes två ggr, men då var jagg på toaletten och hade duschat för att lindra mina smärtor.
    Jag tror att hade jag kräkts under förlossningen så hade jag nog struntat i det för man är så upptagen med annat Värre o bajsa på sig...hahahaha!

• CiMi
    JASS skrev 2009-04-27 20:50:39 följande:
    Tackar för att ni delar med er! Nä, jag vet att alla inte spyr, men man vet ju inte innan om man tillhör dem som gör det. Bra att veta att det inte verkar ha att göra med om/hur mycket man ätit innan. (Vill ju gärna våga ladda ordentligt innan det är dags att åka in.) Appropå mat: Jag har hört att kvinnan bara får flytande mat på förlossningen- om det skulle bli urakutsnitt. Å andra sidan har jag hört dem som ätit (ibland medhavd) mat. Hur var det för er? Förstår att man kanske inte är så sugen på mat just då, men det är ju en annan femma.
    Jag blev igångsatt så jag visste ju att bebisen skulle komma den dagen

Jag passade på att äta en pastalunch men åt inte så himla mkt, sen blev jag serverad köttbullar och potatis till middag på förlossningen. Känner att det gjorde gott att ha lite i magen, men jag ville inte vara proppmätt eftersom jag visste att det fanns en risk att jag skulle må illa.

Lycka till!!!
Svar på tråden Spy under förlossningen