• Björkeli

Sover enbart i min famn....

Hej Gumman.

JAg har tyvärr inga råd, men ville skriva ett litet inlägg så du vet att jag försökt komma på något klokt.

Madicken har varit o är likadan, men jag har väl mer eller mindre accepterat det så hon har alltid sovit hos mig under dagarna med... Lärde mig att utföra mkt med en hand...
    Dock har det fungerat ok med vagn för oss, så det löser ju en del när det gäller den stora tösen. Henne har jag kunnat umgås med på uteaktiviteter tack vare vagnen.

Förstår dina tankar kring Manda... Tycker ibland att det är ett evigt pusslandes för att kunna finnas för båda.

Jag skulle dock kunna tänka mig att du kan försöka öva fram att hon kan sova själv. Det gjorde vi med Madicken inför nattsömnen när hon var 6mån. Så nu kan vi göra bådeock. samsover när hon vill o hon sover i egen säng när hon vill.

Men nu var det ju dagen som var erat problem... Men jag tror på att komma på en egen rutin o öva in denna. Fast kanske när hon är lite äldre, runt 3-4mån. O det kommer att ta tid! Men det blir ljusare i framtiden, om man håller sig till rutinen.

>--- ---

Svar på tråden Sover enbart i min famn....