Sover enbart i min famn....
Håll ut och hoppas att det "går över" snart Det var samma visa här, på dagarna ville lille killen hänga upp å ner på armen hela tiden. Sov hur gott som helst men så fort jag närmade mig sängen eller vaggan så slog han upp sina blå. Nu är han 4 månader och har inget emot att somna och sova själv i sin säng/vagga eller vår säng. Gjorde inget särskilt utan succesivt började han tycka att det var ok att inte ligga på mig hela tiden. Försökte leva efter min egen påhittade metod - "ju mindre han får skrika nu desto mindre kommer han skrika sen - metoden". Den verkar ha funkat men det blev inte mycket "egentid" för mig trots att han sov största delen av dagarna i början. Hade dock kanontur med vagnen - där kunde han sova i fyra-fem timmar i sträck. Då kunde jag ägna mig åt "storebror" - vår hund
Det är ju en så kort tid de är så små och vill vara så nära precis hela tiden - men det är lätt och säga efteråt, när man är mitt i det bara vill man ha en liiiiiten stund för sig själv! Och speciellt när man som du har ett till barn som vill vara med och dela på mamma. Ni kanske kan mysa ihop alla tre?! Läsa en bok i soffan i en stor lycklig mamma-barn-hög