• puss

jag kör på folk med barnvagnen

japp det gör jag!
    när jag kommer dundrande med tvillingvagen och folk står framför mig på trottoaren och pratar, tittar upp, noterar att jag kommer och står kvar, då brassar jag rakt på.
    vad tror dom?
    "hon kommer säkert att köra ner från trottoaren, ut i körbanan, och sen upp på trottoaren igen, så jag slipper ta ett steg åt sidan."??

näh!
    *grrr*

• Svar på tråden jag kör på folk med barnvagnen
  • Nisseblubb

Ungefär så känner vi fotgängare utan murbräckor när lattemammorna kommer med två barnvagnar i bredd. Så det står 1-1 nu

• Bonbon
    puss skrev 2009-05-03 10:35:59 följande:
    japp det gör jag!när jag kommer dundrande med tvillingvagen och folk står framför mig på trottoaren och pratar, tittar upp, noterar att jag kommer och står kvar, då brassar jag rakt på. vad tror dom?"hon kommer säkert att köra ner från trottoaren, ut i körbanan, och sen upp på trottoaren igen, så jag slipper ta ett steg åt sidan."??näh! *grrr*
    Moget...
  • Nisseblubb

Är du inte rädd för att köra på något påtänt psykfall som bara vräker vagnen i backen när du kör på honom?

• puss

bonbon, har inget med det att göra.
    jag väggrar köra ut i körbanan med vagnen för att feta arslen står i vägen.

• Högst32tecken

Jag gör som t.s. När folk behandlar mig och min son som luft och något som mest är ivägen så upphör jag att vara trevlig och använder branvagnen som murbräcka. 2-1.

• Markisa
    Nisseblubb skrev 2009-05-03 10:37:02 följande:
    Ungefär så känner vi fotgängare utan murbräckor när lattemammorna kommer med två barnvagnar i bredd. Så det står 1-1 nu
    Men hallå!!! Det är väl lättare att flytta på sig om man inte har en barnvagn!!! Eller menar du att man ska göra som ts skriver?
    puss skrev 2009-05-03 10:35:59 följande:
    "hon kommer säkert att köra ner från trottoaren, ut i körbanan, och sen upp på trottoaren igen, så jag slipper ta ett steg åt sidan."?? näh! *grrr*
  • puss

nisseblubb, jag får väl backa en gång i såna fall

Svar på tråden jag kör på folk med barnvagnen