Sluta röka - abstinensen?
Ni som slutat röka, hur länge har ni kännt abstinensen efteråt? Alltså den där värsta som gör att man kan slita huvudet av vem som hellst
Ni som slutat röka, hur länge har ni kännt abstinensen efteråt? Alltså den där värsta som gör att man kan slita huvudet av vem som hellst
Ingen som slutat röka?
Det har gått bra hela vägen tills idag...
Har använt inhalatorn när det krisat, men jag har haft ett redigt humör kan jag lova
Men imorse fick vi veta att sambon skulle iväg under ett dygn, vilket gav mig ångest då jag hela tiden kunnat gå iväg när humöret vänt och lämnat barnen med honom.
Så vi kom överens om att jag får röka medans han är borta nu så barnen inte far illa över min abstinens. Hade det inte varit för att jag visat att jag faktiskt klarat av att hålla mig ifrån ciggen så pass bra medans han varit hemma så hade vi nog inte kunnat lösa det så. Men när han kommer hem imorron så är det tillbaka till inhalatorn igen. Dock så ska jag försöka låta bli paketet och bara använda inhalatorn. Men jag vet att det är lättare att göra imorron än ikväll, för av någon anledning har jag det så mycket tuffare på kvällarna än på dagarna