Inlägg från: solskina |Visa alla inlägg
  • solskina

Överrörligt bäcken

Jag är överrörlig i hela kroppen. Gick i tio år utan att förstå vad som var fel. Doktorn trodde fibromy.
    Jag åt massor av smärt stillande mediciner, men nu är jag smärtfri och medicinfri sedan mer än 1 år.

Enbart träning. Balans och styrka.
    Senaste tiden har jag inte hunit med det lika bra och jag känner av leder och höfter igen. Så jag måste börja träna igen.

Men nu har jag en grund, jag vet hur jag ska göra för att bli smärtfri och det är en skön känsla i sig. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så här bra igen.

• solskina

Jag tränar mycket med bollen och även balansplatta.
    Mycker övningar fick jag som jag kan göra som morgon gympa i sängen innan jag går upp.

Jag tränade nog i ca 4-5 månader när det vände och efter ett år helt smärtfri. Men då får man räkna på att jag hade gått i 10 år med smärtan.

• solskina

Jag har tre barn och sista för lossningen missade jag :O(

Eftersom hela fokuset låg på höften. Jag hade så jävla ont i höften under hela tiden så att föda barn det var en bagis. Men det gör att jag är glad att jag har tre barn och det räcker bra. Men hade det varit den första förlossningen så hade det bara blivit ett barn här.

Det går att bli smärtfri och det krävs inte så mycket om man jämnför med andra åkommor man kan ha.
    Just nu har jag nerver i kläm och det är bara att vänta på remiss, suck.

Svar på tråden Överrörligt bäcken