• sponen

ägglossningssekret, märker ni alltid av det

Hej
    Förra omgången när jag blev gravid hade jag äl flytning men inte märkt av det denna gången med samma behandling. Är det vanligt att man inte får ägglossning när man ätit en kur blåsan var 15 mm och 3 dagar senare tog jag ovitrelle. Är det vanligt att märka av det, jag har känningar i äggstockarna men vet ej om det är biverkningar eller äl

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-06 07:00
    Är det ngn som har haft ägglossning utan att ha ägglossnins flytning

• Svar på tråden ägglossningssekret, märker ni alltid av det
  • challis777

Jag brukar aldrig känna av ägglossningsflytningar när jag har ägglossning. Har tom försökt se om jag kan "dra ut" sekretet så det blir trådigt av det, men nej, inget sånt heller... (ja, jag vet det låter äckligt!). Men trots det har jag haft äl enligt clearblues test.

• sponen

Okej då kanske jag ändå har haft det, hade ju ont men ingen äl flytning, men för det behöver det ju inte betyda att jag blir gravid. Blev gravid i febrauri men misfall i v 10 och det är ju inte säkert att det tar sig med en gång

• MalinB

Har regelbunden ÄL o mens och jag får oftast ÄLsekret, men inte alltid. Är säker på att jag har ÄL även om det kanske inte alltid kommer ut nått... Har läst/hört att sekretet ibland "stannar inne" också...

• smurfen08

När du ätit en kur menar du då Pergo? När jag åt pergo så "försvann" nämligen mina ÄL flytningar och det är tydligen en biverkning. Men som ovan säger, de kan finnas uppe vid tappen oxå så det behöver inte betyda att de inte finns bara för att de inte finns "därnere"

• sponen

Låter bra, men nu väntar jag på att mensen ska komma på fredag så jag kan börja med min asprutor känner inga grav tecken så det är nog kört denna gången, hade ju varit för mycket ´tur om det tog sig igen efter missfallet

• Felice

Under tiden jag åt pergotime så försvann mitt äl-sekret.
    kan tillägga att jag nu har äl-sekret även när jag INTE har ägglossning

Svar på tråden ägglossningssekret, märker ni alltid av det