• jomi

busungarna 2½...

Så var det dax igen nu då......

• Svar på tråden busungarna 2½...
  • jomi

Snabbrapport från sjukstugan!
    6 dagars feber är över *phu* var och snuddade 40 i ett och ett halvt dygn!

Besök hos doktorn idag annars får jag ju inte vara hemma och vabba mer...
    Känns onödigt att behöva störa en läkare för en riktigt envis förkylning men men
    Vila vila vila och mata mat mat var doktorns order! aningen" ful" i ena örat hoppas det inte blir något mer av det!
    Hostmedusin och snordroppar...
    Blir hemma och vila upp sig ett par dar nu sen får det vara NOG!

Hur har ni andra haft det nu denna härliga långhelg!? bara bra hoppas jag...

Nu ska här bakas bullar när w sover..

KRAM

• jomi

hmmm jag igen... nån som vet var man kan köpa lollopards kläder här i stan???
    Har hittat en sån häftig klänning till w som jag MÅSTE ha!!

• jomi

Karin: trist att ni är krassliga med.. Krya på er!!
    Hostmedicinen som w fick är receptbelagd men jag har inte hämtat den än, så jag kommer inte ihåg var den heter..återkommer! Movicort kanske?? nja inte säker...

Maria: Läste i bloggen GRATTIS igen det verkar ju kanon fint!
    Vi har en längtan om att bygga...just som du skriver NYTT, VÄLJA själv *suck*

NU MÅSTE jag plugga!!! har mutat w med en film (för sova verkar hon ha gjort tillräckligt de här dagarna)

På tal om att sova.... sover era busar på dagarna fortfarande och hur sover de under natten??
    Vi får ju inte w till att somna längre på kvällarna....men ändå är hon ju trött kring 12,30 och somnar om vi lägger henne då....hon sover en timme sen väcker vi henne men sen somnar hon inte förrän vid 21-21,30 vilket är TOK för sent 8 SENAST har det varit innan.....

plugga ja.....

• jomi

Karin: Det var ju givetvis Mollipect som Jossan skrev som vi fick...
    Hon har som väl inte behövt det tycker vi..

Maria: Vet inte om det blev ngt på sön. Vi kanske kanske backar ur...
    får se om vi åker till stugan över helgen..inget bestämt än!

Idag är w tillbaka på dagis igen får väl se om hon är trött i kväll nu då
    Ska på utvecklingssamtal vid 4 och bestämma framtiden för w....
    Vi fick ju plats på nybygget(dagis) här hos oss men tackade NEJ för vi vill INTE ha w på storbarnsgrupp( 40-50barn)....så hon blir nog kvar på Tokarp ett tag till..

NU MÅSTE JAG PLUGGA!!!!

• jomi

Jossan: Nu äntligen har tummen trillat ur och jag har ringt Lejonungen om w bajshysteri....låååååååånga väntetider men fem min senare fick vi ett återbud nästa fredag! *glad*
    De tyckte det lät konstigt med en SÅ långvarig resulax behandling...*SUCK*
    Å så lite granngrejjer... trälådor för att minska fartdårarna på Mogatan.. ställer ni??? måste kolla med grannarna innan man fixar såna!Man får bygga/betala/underhålla själva..
    Kör som TOKAR på vägen!!!

Nu ska jag strax hämta bus som bara går halvdag idag (vi har ju inte varit borta från dagis alls denna veckan hmmmm )

TREVLIG HELG får ni har allihop vad ni än ska pyssla med..
    Kram kram

• jomi

Bra Karin!!

Ska bara kolla så jag/vi kan med...det är ju långhelg och vi brukar åka bort men..
    Är vi hemma så kanske jag kan komma iaf!
    Återkommer...

Imorgon är det dax för begravning kommer bli så jobbigt men SEN kan man börja "läka".....

NU jobb!!

17 maj Maria,
    21 maj Maria,
    22 maj Åsa
    23 maj Maria, Åsa
    24 maj Maria, Åsa

• jomi

´Hej på er!

Tack för omtanken det värmer....
    Måste säga att det är skönt att det är över!

Karin: Va gulligt sagt av A...va kul att din syster är gravid!
    säger bara Lergigan Comp! när jag fick de tabletterna slutade jag må äckligt när jag väntade w..

Anneli: GRATTIS! till huset å va kul att få det nu innan sommaren...

NU plugga....

KRAM

Svar på tråden busungarna 2½...