• Cremo

Min kusin önskar sig pengar i bröllopspresent

Vi önskade oss bröllopsresebidrag och fick det i stor utsträckning. Vi fick även:

3 picknickkorgar
    3 statyetter med fula brudpar som kramas
    Kosta boda-skålar från personer med noll koll på vår smak
    En otroligt vacker taklampa

Jag förstår inte varför man inte vill ge brudparet det de önskar sig? Jag menar, till vilken nytta kommer en massa bråte som ingen vill ha? För mig är det obegripligt att man trycker på någon sina egna åsikter om hur presenter ska se ut.

• Cremo
    alvaereva skrev 2009-05-05 14:20:20 följande:
    Glömde förstås nämna, jag fick en NÄSSKÖLJ av min svärmor i bröllopspresent. VA, liksom?! Av allt jag _inte_ önskat mig så var nog det rätt högt rankat Men så har vi inte den bästa relationen i världen heller.

Hon ville kanske att du skulle sluta vara en SNORUNGE.

Skämt åsido, väldigt skum bröllopspresent.
  • Cremo
    alvaereva skrev 2009-05-05 14:39:12 följande:
    Så det var inte bara jag som tyckte det var en konstig present Skönt! Tja av samma svärmor har jag & min man också fått en bok om Taoistiska djurställningar att inspireras av när vi har sex. Det ni! Men vi skrattade så mycket att hon blev sur och tog tillbaka boken och sa att vi ska få den när vi har mognat istället. Ja gääärna! Om några år har jag nog mognat såpass att jag vill leka gorilla i sänghalmen
    Att respekt till dig som överlevde en sådan present. Jag tror jag hade dött på fläcken om jag fått en sån present av mina sväron.
Svar på tråden Min kusin önskar sig pengar i bröllopspresent