• Mamma 2b

    Får era små döttrar använda stringtrosor?

    Ja, jag räds svaren men måste ändå fråga. Blev något inspirerad till frågan av en annan tråd, som brukligt är, och dels av en vän till mig vars då 11 åriga dotter tjatade sig till ett par stringtrosor.

    Så, vad tycker ni?

    Är det "rätt" att låta barnen ha stringtrosor?

    Jag tycker nej, nej, nej. Det är något jag associerar till sexualitetet, inte att det är så himla skönt med en rem i häcken, eller att det ska se fint ut med tunna byxor osv.

    Iallafall inte på små barn, då tänker jag mest i åldrarna innan tonåren.

    Hur är det med detta, ni som har barn i dessa åldrar? Vill de verkligen ha string, eller är min kompis döttrar ett undantag?

  • Svar på tråden Får era små döttrar använda stringtrosor?
  • Majsan70

    Jag har faktiskt inget förbud på stringtrosor eller på nåt annat för den delen. Men min dotter som är 14 år skulle inte köpa sig ett par såna heller. Hon förstår inte grejen med att ha ett snöre i rumpan som hon så fint säger.

  • Mamma 2b
    puss skrev 2009-05-05 18:05:54 följande:
    Mamman utan barn skrev 2009-05-05 18:04:37 följande: så du tror alltså på min kassörskateori??
    För det första är ju de flesta kassörskor mig veterligen vuxna. Bara där har du en viss skillnad
    Sen vet jag inte hur jag ens skulle se deras rumpor när de sitter i kassan...
  • Helen Anderzon

    Jag använder string när jag vill vara sexig, annars väljer jag ju bejkvämare trosor. Alla vet att män tänder på string. Jag tycker inte att barn ska ha string dels för att de inte är mogna för sex, dels för att jag inte vill att pedofiler ska glo på min unge.

  • puss

    men tror du verkligen att folk har string för att kåta upp andra?? på riktigt??
    folk har string på jobbet för att kåta upp sina kollegor??

  • Mamma 2b
    puss skrev 2009-05-05 18:08:20 följande:
    men tror du verkligen att folk har string för att kåta upp andra?? på riktigt?? folk har string på jobbet för att kåta upp sina kollegor??
    Men herregud!

    Du menar alltså att du inte anser det finnas några sexiga underkläder?
  • puss

    Mamman utan barn skrev 2009-05-05 18:11:33 följande:


    Men herregud! Du menar alltså att du inte anser det finnas några sexiga underkläder?
    det menar jag verkligen inte.
    jag bara undrar hur ni ser på syftet med stringtrosor.
  • Eisa

    String kan omöjligt vara en sexgrej eftersom det är så galet fult.

  • MILFilicious
    Eisa skrev 2009-05-05 18:12:39 följande:
    String kan omöjligt vara en sexgrej eftersom det är så galet fult.
    Kanske för att alla inte har snygga stringvänliga rövar heller ^^
  • puss
    Eisa skrev 2009-05-05 18:12:39 följande:
    String kan omöjligt vara en sexgrej eftersom det är så galet fult.
    folk är konstiga, vet du.
  • Mamma 2b
    puss skrev 2009-05-05 18:12:28 följande:
    Mamman utan barn skrev 2009-05-05 18:11:33 följande: det menar jag verkligen inte. jag bara undrar hur ni ser på syftet med stringtrosor.
    Okej så när du sätter på dig vad nu än må tycka är galet sexigt under, så gör du det för att egga upp alla runtomkring dig?
    Annars förstår jag inte vart du vill komma.
Svar på tråden Får era små döttrar använda stringtrosor?