Inlägg från: fenomena83 |Visa alla inlägg
  • fenomena83

Idol 2005

Julienne ---- den där sångfågeln minns jag, vad jag skrattade åt henne... hihi

Men hallå hörni, jag har försökt å leta efter den där jeansshorts-tjejen på idols hemsida men inte hittat henne! vilken stad va hon i vilken sjöng hon?
    för det va väl inte hon som ålade å kråmade sig å sjöng "i love rocknroll"?

fn jag har missat tre program å det hackar så himla mkt när jag ska kolla på dom på nätet, vad göra då?????

jag såg i reklamen för idol att det skulle va nån smal liten tönt med jeans också (shorts?) eller nåt å sjöng typ "i love rocknroll yeah yeah yeah yeah" å trummade på knäna vet ni vilken jag menar? nej trummade på knäna gjorde hon nog inte men nåt sånt där fult.... henne vill jag se igen vem va det??

fy för spanjoren säger jag bara vilket ÄCKEL , hoppas INTE han vinner, eller hoppas att dom verkligen lär honom en läxa att TAGGA NER......

• fenomena83

nejmen snälla människa!!!!!!!!!! herregud!!!!!!!! det var ju värre än sångfågeln! va det hon som va så stolt över sin kropp??? shiiiiit.... jag bara sitter här å garvar ihjäl mig.... hur KAN man skämma ut sig så???? har inte hon kollat på idol innan å vet typ på ett ungefär vad dom vill ha, hur kan hon då komma dit å göra sådär?????
    förresten den där andra I love rocknroll tjejen vad sa dom till henne? hon som kråmade sig ??? om ni har sett den på nätet... vet inte om dom visade den i programmet... ja hur ska ni då kunna veta vad dom sa till henne.... *dum*

nej nu måste jag kolla en gång till.... gud vad kul... åsså e det nån som börjar skratta där direkt efteråt å hennes smajl.... fan.... va sa dom till henne egentligen?????

vill också veta vem det där va som sa "nähä vilken är min dag då!"

jag håller åxå på sameflickan! hon av ju urmysig! så äkta!

• fenomena83

varför får man inte höra kommentarerna också??? det är ju dom som är roligast! finns det ingen sida med klipp eller iallafall uppskrivet alla deras kuliga kommentarer??

• fenomena83

jag fattar inte att han inte slutade sjunga när han såg att alla höll för öronen

• fenomena83

men hallå sluta säga märsta-tjejen!! va hette hon??? vad sjöng hon?? vill se!!!!

herregud den där balladi va verkligen komisk. å juryn bara satt där och hade kul. "ska jag fortsätta" "ja fortsätt du" varför slösar dom sin tid?? stackars pojke. stackars jury!

• fenomena83

men ni MENAR inte att ingen kan älska som vi gick vidare???????????????? skojar ni???

• fenomena83

vafan, va arg jag blir.
    nu har dom sparkat ut mina favoriter, sametjejen och Björn! dom sjunger ju helt underbart, varför VARFÖR?
    grrr, å den där tjejen med rosa hår hon är väl ändå ingen Idol, å Cindy tål jag bara inte, hon har ju klantat sig en MASSA gånger, varför ger dom henne fler chanser för? grr.
    annars håller jag med om att Måns e söt, men jag vill att en tjej ska vinna i år, kommer att rösta och rösta och rösta och RÖSTA på Sibel, jag gråter nästan varje gång jag hör henne, precis som Daniel (eller är det Peter? tycker dom e så lika...)

• fenomena83

alla tjejerna ser ju likadana ut ju! å inte alls speciella, man blandar ihop allihop, så himla alldagliga å tråkiga, fattar ingenting varför alla med personlighet har åkt ut!
    det e ju bara sebastian, måns, cindy, sibel å rosa-hår tjejen som man KAN SE, om ni fattar vad jag menar, dom har ju NÅT extra i allafall....
    fast rosa håret å cindy gillar jag inte ändå, som sagt. speciellt inte rosa håret, hon e tråkig.

• fenomena83

ja Johan Larsson e söt, han syns också lite mer.
    och den där gatu-tjejen Hilda.

• fenomena83

sebastian liknar Ola Salo i The Ark. det är BRA.

Svar på tråden Idol 2005