Inlägg från: ärtprinsessan |Visa alla inlägg
  • ärtprinsessan

Idol 2005

Maria!!!

• ärtprinsessan

Jag bara kastade mig in i tråden, tänkte inte på att säga hej! Jag hyser någon slags hatkärlek för Idol. Kan inte låta bli att titta, men tycker egentligen att konceptet är ganska stört

Viktor har ju en skön stil och en läcker röst ang. gula tänder så kommer säkert Viktor snart vara sönderstylad han också.

Måns. Vilken slemmis. Jäck.
    Cindy. Vilket våp.

• ärtprinsessan

Dida, jaaa, hoppas det går bättre för Sibel i år.

Och den speedade spansksjungaren borde nog åkt ut på en gång. Å andra sidan tror jag vi får se mer av honom, han lär nog dyka upp i någon såpa snart.

• ärtprinsessan

Dang. Ikväll blir det hårda tag, Flera favoriter. Maria! Marieme!

• ärtprinsessan

Oj, jag glömde att kolla vilka som gick vidare. Maria!!! Jaaaaaa, fast det trodde jag inte. För Marieme var mycket bättre igår. Hon och Jim kommer med på fredag!

• ärtprinsessan

Jag blir liiiite irriterad på juryn. Nu är det ju vi som ska rösta.
    Varför är det viktigt att deras åsikter ska fram i detta skedet?
    De får ju plocka ut sina favoriter efter imorgon...

• ärtprinsessan

Ellebelle! Nu har de ju lyckats, jag måste lugna mig och inte bry mig.

Älskar livet, det var precis så jag menade, men jag måste tro att "folk" kan rösta själva, precis som jag tycker att jag kan. och jag trooor faktiskt inte att juryn hejade på M & M, jag tror de hellre sett Jim & Marieme.

• ärtprinsessan

Ellebelle...just det ja. Tobbe. Han var rätt tyken mot Marieme igår "Det får du tacka stylisten för" när hon sa att hon kände sig snygg! Måste kännas lite pinsamt för Wiman, som jag tycker är ljuvlig, att behöva jobba ihop med mesiga trollkarlen...fast de behöver ju några snällisar också.

Svar på tråden Idol 2005