Idol 2005
Jag som tyckte jag hade sån himla koll. För EN gångs skull
Jag som tyckte jag hade sån himla koll. För EN gångs skull
Åh Linda 1976, det var det snällaste nån sagt till mig idad
Någon som spekulerat i vilka som kommer att vara med imorgon?
jag tror
jim
marieme
sarah
johan larsson
kommer att vara med imorgon
och några från ikväll...
Precis, Linda 1976, jag trode att juryn skulle nämna "Kelly Osbourne" någon gång iaf.
Supersnygg stil, men jag hade nog valt läppstift med samma kulör som håret... eller?
Hahaha, det KÄNNS ändå som om man är en evig tonåring på något vis...
Någon mer som tycker det är trist stylist? Alla kläder från samma affär...alla har stövlar...
rosamoln, den var rätt kul faktiskt. virtanens krönika
Läser vidare i veckans material, tycker han har en ganska hård och elak skrivstil, emmn kommer ändå på mig själv med att tycka som han. Konstigt. Är jag elak kanske?
Hoppas nu att den otroligt sköna Johan kommer med ikväll. Han är VÄRD allt guld för sitt mod. Att vara punkare och sjunga aguilera, det är punk, som Virtanen skriver i en annan krönika i veckan. Håller verkligen med! Här är krönikan om Johan: www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,702228,00.html
gbg 77. bra val! samma som mig.
fast det är ok om jim eller james kommer med ist för johan. fast nej... det är det fan inte.
linda 1976: oiiiii, vilken spänning. och jag som skulle ut och övningssköra med maken ikväll. inte en chans!!!
Det var först när jag såg hur mycket Johans hår växt som jag fattade att det inte var igår de var på audition. Alla andra ser ju ut precis som förut.
Heja Johan! heja!
Håller med Halstabletten ang. Mariemes insats. Men efter att ha hört henne på audition så vet vi ju hur hon kan låta. Tänk om hon hade tagit i EN enda gång bara...
Hej igen, vad tråkigt när det bara är Idol en gång i veckan
Jonah - bara yta
Måns - för smörig
Maria - cool. kan bättre
Ola - mera yta. ful falsett
Sibel - tantig. stel. kan bättre
Sebastian - spastisk. funkar nog bra
Elina - söt med inte bäst
Jens - inte alls i rätt klass, han har kommit fel
Marieme - mmm. kom IGEN nu. öppna halsen liksom!
Agnes - bra att hon fick en chans till. men inte spännande
Håller fortfarande på Marieme. Men det är på gamla meriter. Efter att ha hört hur hon KAN sjunga blir jag så besviken över hennes meeeeeesiga framträdanden i finalerna!!!Hennes slutaudition var en upplevelse! Hon var så stilig och sjöng så otroligt bra. Jag har fortfarande den låten på hjärnan... (Alicia Keys...ballad)
Synd att Cindy blev så ledsen, men hon var helt enkelt inte så bra. Fast Jens var sämre.