Inlägg från: Julienne |Visa alla inlägg
  • Julienne

Killen i hatt som läspade fram Guldet blev till sand var en storfavorit igår! Men värst var nog Märsta-tjejen: Hon sjöng inte jätteilla men inte bra heller. Men hela hennes diva- attityd går fet-bort!

• Julienne

Jag satsar min pengar på Sibel i år! Hon bara måste vinna, så långt som hon kom förra året. Får ringa in några röster när det är dags....

• Julienne

Måns-Petter var det han som sjöng duett med Hilda? Han var i så fall kanonbra!

Cindy tycker jag sjunger någorlunda men jag retar mig till tusen på hur hon sminkar sig! Hennes mascara har årsmöte i ögonvrån verkar det som

• Julienne

Dida, jag tycker också det var synd att svenska folket röstade ut henne förra året. Hon förtjänar verkligen första plats så duktig som hon är. Ska rösta på henne som vinnare i år! (Fast jag tyckte i och för sig Daniel var en värdig vinnar också förra året )

• Julienne

Jag gillade Cindy bättre när hon tonade ner sminket en hel del. Sjunga kan hon, det är ett som är säkert! Fast vi hade lite roligt åt att hon såg ut som en tidig Lena Philipsson med burrigt hår.
    Jonah var helt Ok, men nåt fattades....

Svar på tråden Idol 2005