Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Idol 2005

Orkar inte läsa hela tråden, men....................så ni killen i hatt som sjöng "guldet blev till sand" igår??? Jag har nog aldrig skrattat så!!! Jag vet att det inte är snällt att skrattta åt folk med lyten, men det lät SÅ kul när han läspade. Kanske skulle valt en annan låt......

• Pyff

Som sagt, har inte läst hela tråden, men jag måste säga detta även om det kanske sagts förr:

TACK TACK TACK för att de bytt programledare från förra säsongen. De där jäkla mupparna David och Peter eller vad de heter är SÅÅÅ kass! Jag tittade faktiskt inte förra säsongen! mycket pga av dem......................

• Pyff

Jag gillar nog Daniel bäst i juryn.........................sen kommer Peter, Kishti och sist Clabbe!

• Pyff

Helt seriöst! hur svårt kan det vara att lära sig en text utantill???? Kass av vissa tycker jag!
    Sibell och den store killen var ju kanon, även same-tjejen och snubben och de sista två var ju lysande!

• Pyff

Är det nu i veckan man ska ringa in och rösta fram finalisterna då eller? (såg ej förra säsongen så jag har ingen koll på hur det funkar )

• Pyff

JONAH, JONAH, JONAH!!!! Han går definitvt vidare och sedan står det mellan Cindy och Sarah................hejar nog mest på Sarah där..............

• Pyff

Skit att inte Sarah gick till final tycker jag!!!! Är det nån som kan förklara varför Jens gick vidare?????? Fattar ingenting..................

• Pyff

Här kommer min dom :

Jens: Fattar inte vad han gör där!! Tråkig, slätstruken och inte särskilt bra röst.
    Mariéme: Bra och skön röst, men ack så tråkig - noll utstrålning!
    Ola: Slopa falsetten, men annars rätt bra. Charmig...........
    Sebastian: COOL! Rör sig ack så fult på scenen, men på nåt sätt funkar det liksom........ har väl inte den bästa rösten, men vinner på egen stil.
    Elina: Nja...........kass scenstil. Sjunger bra, men, men............
    Måns: Sååå charmig och avslappnad på scenen och helt okej röst = kommer gå långt!!
    Maria: Gillar henne skarpt! Skön raspig röst och otroligt vacker och charmig, härlig energi
    Agnes: Sjunger kanon i höga partier, men i de lägre låter det som hon har en tennisboll i halsen...............något stör mig.............
    Sibel: Inte lika impad som många andra, tycker hon är lite tråkig även om hon glänser ordentligt ibland. Kommer gå långt, men jag hoppas det inte blir hela vägen.
    Jonah: Ja, vad ska man säga annat är - OUTSTANDING! Som Kischti skulle sagt....... Han bara måste vinna med sin underbara röst och sexiga utstålning!!! Go Jonah!

Cindy var helt klart värd att åka ut igår efter den fruktansvärda insatsen............gillade henne innan, men igår var hon kass rent ut sagt, det sved i mina öron!

P.S VARFÖR pratar Kischti på engelska hela tiden???

• Pyff

Efter ha sett låtlistan säger jag rent sponant: Jens, Måns (tyvärr) och Agnes kommer floppa! Deras låtar känns helt fel.................... Jonah kommer va bäst naturligtvis, kanonval han gjort som passar hans röst

Svar på tråden Idol 2005