Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Idol 2005

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Ola är så tråkig och intetsägande så jag somnar!

• Pyff

Elina - FALSKT så in i norden ju! Synd, för hon har ett så fint vibrato emellanåt, men det håller liksom inte helt 100.

• Pyff

Jens, Jens, Jens......................ÅK HEM! Så grå och tråkig!

• Pyff

Jonah gjorde nog sin sämsta sånginsats hitills, men i jämföresle med de andra obegåvade sångarna är han ju bäst ändå

• Pyff

Sebastian såg iallafall bättre ut i sin nya frisyr, men jag gillar honom fortfarande inte! Självgod liten smurf som dansar som en kratta!!!!!

• Pyff

Balla da li di la-snubben var ju bäst ikväll! Tragiskt men sant tamejfan!

• Pyff

GÖTT MOS!!!! Gud så överraskande att Ola åkte, men så helt rätt! Killen kan ju faktiskt inte sjunga mycket bättre än en säl....................

• Pyff

Så ni menar att ni fortfarande tittar på skiten!!???? Ursäkta min otrevliga ton, men efter att den enda som kunde sjunga (Jonah) åkte ur förra veckan så har jag bojkottat skräpet!

• Pyff

Sitter just nu och tittar på Doobidoo istället för Idol och Sara Löfgren är med................. Snacka om att Idol ALDRIG kommer spela i samma division som Fame Factory - där snackar vi att det funnits sååå många riktigt bra artister! I Idol finns ju bara tonåringar kvar nu.....................tragiskt................

• Pyff

Agnes suger ju så fett!!! Fattar inte vad juryn ser hos henne, annat än utseendet då....... Sjunger ju med 2 tennisbollar i halsen!!! Blä!

• Pyff

Jag har inte gillat Sebastian nåt vidare innan, men såg snabbreprisen ikväll och ATTANS va bra han va!!!! Försöker se hans framträdande på tv4.se nu, men skiten buffrar ju bara!
    Varför går inte Idol i repris förresten???? Är det nån som kan svara på det???

• Pyff

Ninna: det berodde antagligen på att hon sjöng falskt som attans emellanåt!

• Pyff

Är det nån som kan förklara varför inte Idol går i repris??

• Pyff

Missisola: Får jag påpeka att Anders som vann FF släppt en ny singel för ett tag sedan som spelas rätt flitigt på radio.......................han hänger i fortfarande och är bättre än alla Idol-deltagarna sammanlagt!!!! Ingen i detta B-program kommer i närheten av deltagarna i Fame Factory...................

• Pyff

MIssisola: O ja, Anders hade minst 2-3 singlar från första skivan, de spelas fortfarande emellanåt på radio. Kändisar från FF: bla Sara Löfgren, Anders Johansson, Magnus Bäcklund, Jessica Andersson, Karl Martindal, Johan Becker, Andrés Esteche, Jimmy Jansson.......................... Sista säsongen var väl tyvärr lite blek, men de innan har ju varit underbara!!

Snobben:

• Pyff

Det var väl för väl att Jens äntligen åkte ut.....................fattar inte hur han kunde vara kvar så länge, jag var säker på att han skulle åka ut först!

• Pyff

Jaha, bekräftar ju bara återigen min åsikt om att detta program är SKRÄP! Sibel var ju den enda som var något att ha efter att Jonah åkte ut!!!!

• Pyff

Missisola: Jag har inte tittat sen Jonah åkte ut, jag råkade bara få på tv4 nu precis så jag såg vem som åkte ut!

• Pyff

Faschinerande att INGEN i juryn reagerat på Agnes grötiga röst! Det är ju massor av folk som skrivit om detta i denna tråd så jag är ju uppenbarligen inte ensam om att störa mig på detta..........................

Svar på tråden Idol 2005