Idol 2005
Stitch: Jo, kanske det. Men kolla de stora stjärnorna, Madonna tex - där kan man snacka diva
Inget fel om man ska komma ngn vart kanske?..
Stitch: Jo, kanske det. Men kolla de stora stjärnorna, Madonna tex - där kan man snacka diva
Inget fel om man ska komma ngn vart kanske?..
Stitch: Neej, Madonna är väl inte SÅ divig kanske (det har du nog rätt i), men en "diva" och världens bästa det är hon allt
Min poäng, om jag nog har någon...hihi.... är väl att jag inte tycker att Sebbe är FÖR divig än sålänge, lite lagom kaxig för att komma någonstans.
Cocktail som tema....interesting. Cocktail and Dreams kanske??
Stitch: Robbie rules! Jens suger gammal get.
Märkligt tema.... Har inga större förväntningar på att bli "blown away" den här gången....
Temat är väl bra i sig, låtarna alltså - men jag tvivlar på deltagarnas förmåga att göra dem rättvisa....klassen är ju INTE hög precis.
Idol känns lite som ett skämt.... JENS....hahah, sanslöst roande att se honom. Inte på "rätt" sätt dock. Elina var åtminstone bättre än honom, kan hålla med om att hon varit ojämn, medan Jens är jämn - dålig jämt alltså
Jag tycker Sibel var bra nu i fredags, lite störigt med med hennes snörpiga mun kanske, men Agnes är SÅ mycket mer störande tycker jag. Inte var hon (Agnes)speciellt bra sist heller - förstår inte att juryn kunde oja sig så över hennes framträdande. Tycker att det var ordinärt, inte extraordinärt... Måns gjorde nog sitt bästa hittills, vilket inte betyder att han är så superbra, men okej i fredags.
Sebastian = BÄST
Måste tjata lite igen: LÅG KLASS overall....
Är inte Kelly Clarkson mera pop??
Sebastian ÄR bäst!!! Tyvärr(!) måste jag säga att Jens var rätt bra igår faktiskt, men hans framträdande var fortfarande himla TRIST..... Sibel - bra också. Agnes - svag röst som knappt hördes för trummorna - rockade inte fett alls. Måns, bättre än förut, men jag kan nog förstå att han åkte.
Håller med gladskiten, även om jag som sagt tyckte att han var förvånansvärt okej igår röstmässigt så är han ju så himla trist...och en mespropp!
Gillar inte Jens...Men eftersom jag tycker idol haft så låg klass så vore det ju lite halvkomiskt om man vann...hahaha.... Egentligen tycker jag ju Sebastian - men han får nog en karriärskjuts ändå!!
Basse är bäst - det är väl jättebra att ha HITTAT SIN stil, eller!?? Kanon igår!! Sibel var också bra. Agnes, sådär. Jens, äntligen!
Nja..älskar någon det gör jag då inte
Men Sebastian är en favvis, och har varit det från början för min del. Tycker att Agnes är grymt överskattad - det finns hur många som helst som sjunger soul bättre än henne.... Inte så att hon är DÅLIG, hennes första sololåt igår var inte så dum.
Usch....när jag tänker på det så tycker jag synd om Jens, inte för att han åkte ut (det var ju rätt),men för att han liksom blivit mobbad - det räcker väl med att inte rösta på honom om man nu inte gillar honom...