Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol 2005

Som någon annan skrev i tråden så hade det ju varit bra att ge Agnes lite konstruktiv kritik istället för enbart rosor, för de kan väl knappast tro att hon inte har saker att bättra på. De tror väl inte att hon är en färdig artist?

Sen måste jag säga ännu en gång att Sibel låter precis som Björk (eller gjorde i fredags i vart fall), ingen annan som håller med? Bara en annan person som höll med i tråden. Min sambo också, men han är ju inte här.

• ming

Jens är väl också under 18? 17 år har jag för mig.

• ming

Jag önskar att Lorèn från förra året kunde ge ut en skiva. Hon var också en riktig IDOL tycker jag, bättre än tjejerna i år, men man har inte hört nåt från henne.

• ming

Kelly Clarkson är lika mycket rock som Avril Lavigne, dvs inte alls. Skillnaden från pop är bara att de har lagt in några elgitarrer, så jag fattar inte alls varför folk tycker att det blir rock. (För övrigt har de samma låtskrivare båda två, men det hörs ju.)

Men allvarligt, kan Sibel sjunga Metallica? I don't think so...

• ming

Ja just det vad dum jag är. Klart att det är rock, för hon (Avril) har ju lite rockiga kläder. *ironi*
    Det är väl det antar jag, annars är det precis lika mycket pop som nåt annat. Tycker jag alltså.

• ming

Sibel kommer bara att förstöra Nothing else matters... Hon kommer att poppa till den, det kan jag nästan garantera.

• ming

Hon kan säkert sjunga den jättebra, men hon kommer ju som sagt göra den alldeles poppig, även om det inte är med flit, för jag tror knappast att hon kan sjunga sån rock.
    Kelly Clarkson-låten är nog mer hennes stil isf.

• ming

Öhhh, kallar Sibel det för SÅNG?!
    Vad FALSKT, ut med henne NU!

• ming

HUR kan domarna (eller någon) tycka att hon var bra?! Hon skrek ju bara.

Svar på tråden Idol 2005