Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol 2005

Åkte Måns ut? Helt rätt, fast jag hade hellre sett Sibel åka ut. Jens tycker jag gott kunde få vara kvar denna omgången.

• ming

Varför verkar det bara vara jag som hör hur kass Sibel var idag?!
    Jag tror till och med att min sambo sjunger bättre än vad hon gjorde idag.

UT MED HENNE!

• ming

Nä, hon skriker ju och tar i så mycket att hela rösten skär sig. =p

• ming

Gäspan det har du faktiskt rätt i.
    Fast hellre att Agnes vinner isf, inte Sibel.

• ming

Nä, jag säger tvärtemot juryn.
    Sibel är skitkaaaassss!
    Agnes var sådär igår. Men inte lika kass som Sibel.
    Jens var bättre än de två igår.

Och Sebastian ÄGER SCENEN!

• ming

Det spelar ju ingen roll egentligen. BMG har ju fortfarande rättigheterna till de artister som har blivit utröstade. Precis som de hade rättigheterna för Darin. Så de förlorar ju inga pengar.
    Om Jens vinner så kommer de förmodligen att göra nån liten skiv och inte lägga ut så mycket pengar på att marknadsföra den, och istället satsa pengar på den som de tycker har störst potential. (Eftersom de alla har som sagt i dagens läge ett kontrakt.) Och sen är det inget mer med det.
    Synd för de som har slösat en massa pengar på att rösta fram Jens för att "förstöra" när de egentligen inte förstör nånting.

• ming

Jefa-> Nä, de som inte vinner har fortfarande ett kontrakt som innebär att BMG har rättigheterna en viss tid efter programmet, om BMG nu tycker att de är värda att satsa på.
    Tänk alla artister som föds i programmet, och så skulle de inte ta chansen på dem? Nä, så dumma är de ju självklart inte.

• ming

Jag tror inte att de är ihop, om man klickade på bilden såg det mest ut som att de posade tillsammans.

• ming

Här är bildtexten till Sebastians och Elitas bild:

"Kanske såg vi ett nytt skandalpar födas på Köket och vip-klubben Suite under lördagen. Sebastian från Idol och Elita Löfblad stod och myste med varandra över ett glas champagne. Det fanns definitivt tycke, och när en fotograf kom fram kastade de sig i varandras famnar. Sebastian placerade en hand lätt under Elitas bröst och Elita invände inte. Samtliga övriga gäster stirrade på det nyvunna paret som om de käkat blängsylta till frukost. Med glomos på toppen."

Verkar helt klart som att de försöker få det till mer än vad det är.

Svar på tråden Idol 2005