Inlägg från: FrökenBäver |Visa alla inlägg
  • FrökenBäver

HJÄLP, förstoppad!

Vad ska jag ta mig till??? Satte mig på toaletten för en timme sen och tryckte på eftersom det kändes akut. INGET har kommit ut, endast en liten stenkula som small i toastolen (ursäkta detaljerna). Det gör såå helvetiskt ont och jag kan knappt gå. Har precis skickat sambon till apoteket men jag vet inte om det finns något som hjälper. Snälla, inga tips om katrinplommon och linfrön, det hjälper ju inte mig nu, det ska man ta i förebyggande syfte. Detta har aldrig hänt mig tidigare, har ätit Losec senaste dygnen och tror att det kan vara det som orsakat allt.......

• Svar på tråden HJÄLP, förstoppad!
  • FrökenBäver

Men snälla, skiten sitter ju fast längst ned, jag kan ju inte röra mig!!!! "Tar några dagar", då är jag död!
    Jag vet att promenader är nyttigt.

• FrökenBäver

Ja...varför ringer man inte sin barnmorska klockan åtta på kvällen när man sitter på toaletten med betonghårda skitar som sitter fast i analen och man inte kan lämna toastolen?? Det är frågan....
    När det är akut, och det var riktigt akut som jag skrev så hjälper inga plommon och frön eller förebyggande mediakment, inte heller en barnmorska.
    Ni vill inte veta hur jag löste problemet men det var min mor som är sjuksköterska som tipsade mig hur jag skulle göra!

• FrökenBäver

Ja...varför ringer man inte sin barnmorska klockan åtta på kvällen när man sitter på toaletten med betonghårda skitar som sitter fast i analen och man inte kan lämna toastolen?? Det är frågan....
    När det är akut, och det var riktigt akut som jag skrev så hjälper inga plommon och frön eller förebyggande mediakment, inte heller en barnmorska.
    Ni vill inte veta hur jag löste problemet men det var min mor som är sjuksköterska som tipsade mig hur jag skulle göra!

Svar på tråden HJÄLP, förstoppad!