isisisis skrev 2009-05-06 14:35:29 följande:
Det BEHÖVER inte vara så att just ditt sekret är obrukbart.Men det är en vanlig biverkning just att det blir det.Ibland kan det vara så att man blir torr iaf,och att det finns lite sekretuppe vid livmodertappan iaf,men det kan man ju inte veta.Annat än när man tittar i microskop på
sekretet.Trådarna är i fertilt tillstånd lodräta och i ickefertilt tillstånd vågräta.(om det inte var tvärtom) Jag har bara tagit Ovitrelle vid IVF och den fungerade som den skulle.Har inga andra biverkningar på några andra mediciner jag tagit.Vare sig i samband med fertilitet eller annan sjukdom.Pergon var för mig det värsta i biverkningsväg jag varit med om Tur för dig du slapp det
ahh okej.
det är bra att du informerar om sånt här. om det du varit med om. man reagerar ju som sagt olika.
när jag tänker efter så brukar jag inte få biverkningar av läkemedel (och jag har tagit en del längre bak i tiden) men klart man blir lite "rädd" innan.
så du har kollat i microskop på ditt ÄL-sekret?
InHeaven: om du får utskrivet så testa en månad. det är ju inte alla som får biverknigar. och som de skrivit innan: många som det fungerar bra på
(annars hade det väl inte uppfunnits)