Inlägg från: Girlfriend in a coma |Visa alla inlägg
  • Girlfriend in a coma

3-KANT?

Min kille är nog lite likadan, men jag har provat det ena (två killar) tidigare och tycker väl inte att trekant överhuvudtaget är någon jättebra idé. Säg att ni gillar det, kommer ni då inte att göra det igen? Varför isf bara stanna vid en gång? Men vem vill ha det som vana, ett sådant sexliv? Och om ni inte gillar det finns alltid risken för att förhållendet förstörs. Ang. att du själv skulle ha sex med en tjej så är det svårt. Jag skulle nog ha svårt att göra det eftersom jag anser att man inte ska göra mot någon annan det man inte vill att någon ska göra mot en själv, vad han än säger. Dock hånglar jag med tjejer ibland, ute och så, när han är med, då får vi ju båda nåt mysigt. Har lite svårt för att blanda in andra i sexlivet, då finns det ju inte längre något kvar som man bara gör med sin partner...

• Girlfriend in a coma

Tror att de flesta killar skulle bli svartsjuka i situationen fast de inte riktigt tror det. Drömmen kanske är att två tjejer ger dem lite uppmärksamhet oxå men om tjejerna gav sig hän åt varandra och glömde killen, vad händer då?

• Girlfriend in a coma

Många killar tänder på tjejer tillsammans coh tjejer själva har börjat tända på det de med. Jag undrar om killar är medvetna om risken dvs. att tjejer testar på tjejer och inser att de inte behöver killar ;)

Svar på tråden 3-KANT?