3-KANT?
Hej på er!
Det här med otrohet..... det är väl inte själva det man gör som är otroheten utan om man gör det utan att den andra parten har "gått med" på det, om ni förstår hur jag menar.
Jag har haft mycket liknande diskussioner med min kille, som du trådstartaren. Jag är inte främmande för sex med en annan tjej, OM det nu var så att jag kände för det. Och min kille säger att OM jag skulle hamna i en sån situation då jag skulle kunna ha det, och jag ville det, så är det ok för honom. Så för oss så skulle jag inte vara otrogen om jag gjorde så. För det har vi kommit överens om. Jag skulle inte känna det som om jag går bakom ryggen på honom, om han sagt att det är ok.
För mig skulle sex med en annan tjej var lite kul att ha testat på, en liverfarenhet. Trekant (med en annan tjej + min kille) skulle också vara kul (ingen av oss vill ha det med en annan kille). Men jag tror på nåt sätt att jag då skulle vilja ha avklarat att vara med en tjej, själv först, så man vet lite mer
.... eller kanske inte....? Hm, jag vet inte.
Om vi skulle ha en trekant, kanske skulle jag må dåligt över att han tog på en annan tjej. Jag vet faktikst inte. Men jag måste säga att jag på nåt skumt sätt gillar det att andra tjejer gillar honom, eller dansar med honom. Lite lite avundsjuk blir jag, men på ett skönt sätt. För jag vet att det är ju med mig han är! Och det har han valt själv. Vill han inte längre, så kan jag inte göra nåt åt det. Och jag vill att han ska ha roligt, det förtjänar han. Det känns lite sjukt egentligen, men det är så det är. Fast om dessa tankar skulle vara liknande om vi hade sex med en till tjej vet jag inte.