• delifi2

    våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!

    Vi har nu kommit till del 16 i vår älsklingsåpa + den mest seglivade i vissa avsnitt men ändå följer vi den med våra hjärtan.

    OBS!!!!! INGA SPOILERS !!!!!! OBS!!!!!! INGA SPOILERS!!!!!!!!

    Var snäll och respektera att vi INTE VILL veta vad som kommer att hända i framtiden det finns en spoilerstråd där man får veta det.

    Länkar till V B Å sidor:
    (OBS: det kan finnas spoiler på dessa sidor!!)

    www.daysofourlives.com/index.php

    www.geocities.com/fredrik_wingard75/VBA.html
    här kan man läa vad som har hänt och vad som kommer att hända.

    www.days.nu
    svensk sida

    www.soapoperafan.com/days/history.html

    www.bethsdayspage.com/

    Lite fakta om skådisarna och serien, har inte kollat så noga men tror inte att det ska finnas några spoilers där. Skulle ni gå in å kolla och se att det finns så säg till så att jag kan skriva det isf.

    sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ra_b%C3%A4sta_%C...

  • Svar på tråden våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!
  • gurkan25

    Här... Tittade på days.se men det enda jag hittade var text om avsnittet och bilder, inget om att ladda hem avsnitt. Men jag läste att de inte återförenades så det gjorde inte så mycket iaf att jag missade.

    Chloe/Nicole/Brady historien börjar göra mig förvirrad. Om Chloe nu ville visa sig för Brady, varför gömde hon sig bakom en buske och lät Nicole fortsätta ljuga för honom då?
    Belle börjar gå mig på nerverna- Lilla fröken får ta och bestämma sig!!

  • gurkan25
    rosenlina skrev 2009-05-07 21:21:52 följande:
    Kan berätta vad som hänt idag??? :)
    Egentligen inget som inte hänt de senaste 2 dagarna. Fortfarande fest på Alice´s, Belle gråter fortfarande över att hon inte får förlora Philip samtidigt som hon älskar Shawn(??), Nicole ljuger fortfarande för Brady om Chloe, Kate fortsätter vara en bitch.
  • delifi2

    jag fattar inte att Chole kan lite på NIcole, hur blåögd får man bli???

    Ja Belle är ju totalt korkad, "men jag älskar ju honom (philip" å nästa sekund " å shawn du är min stora kärlek"

    jag tycker det är skillnad på kärlek å kärlek, tror hon har förväxlad det lite med skuld

  • gurkan25

    Skulle tro att det är så. Hon kanske älskar Philip på ett vänskapligt plan men Shawn älskar hon på riktigt. Tycker iaf att bröllopet blev av alldeles för fort efter ett så långt förhållande med Shawn. Men det kan vi ju oxå tacka Kate för.

    Kan nån reda ut Chloe/Nicole situationen för mig, fattar ingenting.

  • rosenlina

    Åh nej missade fredagen avsnitt? Berätta hänt nåt idag???? Har brady mött chloe än?


    Elias
  • delifi2

    Nope inget spec hände, man fick veta att Philip fick amputera sitt ben.
    Chole har ännu inte visat sig för Brady men hon funderar på det.

    Nicole råkde bara å veta att Chole lever av misstag när hon besökte sjukhuset, eller om det var så att Nancy träfffade Nicole på sjukhuset och visade henne CHole

  • Finesse

    Har just sett avsnittet där Nicole får reda på att Chloe lever.

    Nicole stod å läste Chloes journal och Nancy kom på henne.. Men som vanligt kommer ju Nicole undan med det hon gör. Hon sa till Nancy att hon var där för att träffa Clara (tjejen som Nicole och Brady donerade pengar till). Men före hon hann säga nåt så sa Nancy till henne nånting om att Chloe lever och undrade hur Nicole kunde veta det. Nicole spelar ju som sagt helt oskyldig.

    Förstod du?


  • gurkan25

    Hur självklart var inte det då att Marlena skulle bli gravid? Själv tycker väl jag att det är lite perverst att skaffa barn när man har fått barnbarn, framförallt när deras barnbarn är i tonåren eller vad Will nu ska föreställa att vara.

Svar på tråden våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!