• Badgirl

Vi som är felfria

"Det är inte lätt att vara ödmjuk..."
    Är det fler än jag som känner igen sig? Finns det fler felfria människor här på FL? Jag gör aldrig fel och alla älskar mig, hur gör jag? You tell me!

• Svar på tråden Vi som är felfria
  • Alm

Då e vi två som är perfekta.  Jag gör aldrig några fel. Alla tycker att jag är bäst på vad det en gäller. Och jag e väldigt ödmjuk, blygsam trots att jag är så professionell i vad jag en gör. Nästa vecka ska jag åka till b.la USA och hjälpa Obama med världsekonomin. Ni behöver inte önska mig lycka till Jag vet att jag kommer att lyckas med mitt uppdrag. {#lang_emotions_sealed}

• Sencha
    Alm skrev 2009-05-08 16:06:27 följande:
    Då e vi två som är perfekta.  Jag gör aldrig några fel. Alla tycker att jag är bäst på vad det en gäller. Och jag e väldigt ödmjuk, blygsam trots att jag är så professionell i vad jag en gör. Nästa vecka ska jag åka till b.la USA och hjälpa Obama med världsekonomin. Ni behöver inte önska mig lycka till Jag vet att jag kommer att lyckas med mitt uppdrag. 
    Vad bra! Fixar du klimatproblemen också?
    0401 & 0807
  • Badgirl
    Alm skrev 2009-05-08 16:06:27 följande:
    Då e vi två som är perfekta.  Jag gör aldrig några fel. Alla tycker att jag är bäst på vad det en gäller. Och jag e väldigt ödmjuk, blygsam trots att jag är så professionell i vad jag en gör. Nästa vecka ska jag åka till b.la USA och hjälpa Obama med världsekonomin. Ni behöver inte önska mig lycka till Jag vet att jag kommer att lyckas med mitt uppdrag. 
    ALM?? Var det inte du som skänkte bort din man? Det tycker inte jag låter som något en felfri människa gör, själv tar jag hand om män som andra skänker bort, tröstar och hjälper till en ny start i livet.
  • Alm
    Badgirl skrev 2009-05-08 16:11:41 följande:
    ALM?? Var det inte du som skänkte bort din man? Det tycker inte jag låter som något en felfri människa gör, själv tar jag hand om män som andra skänker bort, tröstar och hjälper till en ny start i livet.
    Jo det var jag och det kan bara en felfri människa göra. *skruvar på mig* *minns hon det*. Jag ville bara dela med mig av det jag har, som sagt jag e inte bara bäst på allt utan världens mest givmilda oxå. 

Sencha. jo jag har lovat Obama att fixa klimatfrågan oxå, återkommer med det *svettas ymmnigt* 
  • Badgirl
    Tyche82 skrev 2009-05-08 18:19:34 följande:
    Jag är så perfekt att jag inte är perfekt
    Touché
    *sjunger glatt*
    *Det är inte lätt å va ödmjuk, för den som är felfri som jag*
  • Badgirl
    Alm skrev 2009-05-08 18:18:29 följande:
    Jo det var jag och det kan bara en felfri människa göra. *skruvar på mig* *minns hon det*. Jag ville bara dela med mig av det jag har, som sagt jag e inte bara bäst på allt utan världens mest givmilda oxå. Sencha. jo jag har lovat Obama att fixa klimatfrågan oxå, återkommer med det *svettas ymmnigt* 
    Det är tur att det åtminstone finns 2 felfria här på FL som kan tala om för de andra hur fel de har.

*muttrar lite om att det är klart jag minns, jag som är felfri, men bäst som jag är så tar jag inte illa vid mig*
  • Tecken

Jag gör heller aldrig fel. Jag lever mitt liv i helt rätt ordning också (ni vet först träffa Mannen, sedan gifta sig, sedan bli sambo, gifta sig och så eventuellt skaffa barn).

• Tyche82
    Tecken skrev 2009-05-08 18:29:05 följande:
    Jag gör heller aldrig fel. Jag lever mitt liv i helt rätt ordning också (ni vet först träffa Mannen, sedan gifta sig, sedan bli sambo, gifta sig och så eventuellt skaffa barn).
    Men att gifta sig två gånger är fel. Gör man alltid rätt så gifter man sig bara en gång.
  • Badgirl
    Tecken skrev 2009-05-08 18:29:05 följande:
    Det är väl inte perfekt, jag är så perfekt att jag vågar gå EMOT strömmen och normen!

*försöker dölja att jag gift mig, köpt hus, har fast jobb och nu är gravid*
Svar på tråden Vi som är felfria