• Badgirl

Vi som är felfria

"Det är inte lätt att vara ödmjuk..."
    Är det fler än jag som känner igen sig? Finns det fler felfria människor här på FL? Jag gör aldrig fel och alla älskar mig, hur gör jag? You tell me!

• Svar på tråden Vi som är felfria
  • Tecken
    Tyche82 skrev 2009-05-08 18:36:50 följande:
    Men att gifta sig två gånger är fel. Gör man alltid rätt så gifter man sig bara en gång.
    Vad vet du om det? Har du testat?
  • Tecken
    Tecken skrev 2009-05-08 18:39:56 följande:
    Det har inte jag - men tid finns!
  • Tyche82
    Tecken skrev 2009-05-08 18:39:56 följande:
    Nej, det har jag inte. Men om man är felfri (som jag är) så väljer man givetvis rätt livskamrat på en gång och behöver inte gifta om sig.
    Tecken skrev 2009-05-08 18:40:11 följande:
    Det har inte jag - men tid finns!
    Du skrev ju att du gjort saker i rätt ordning: träffa Mannen, sedan gifta sig, sedan bli sambo, gifta sig och så eventuellt skaffa barn. 
  • Tecken
    Tyche82 skrev 2009-05-08 18:49:37 följande:
    Nej, det har jag inte. Men om man är felfri (som jag är) så väljer man givetvis rätt livskamrat på en gång och behöver inte gifta om sig.
    Det kanske jag skrev - men jag är perfekt nog att inse mina misstag, ta lärdom av dem och gå vidare *sträcker stolt på sig*
  • Tyche82
    Tecken skrev 2009-05-08 18:50:28 följande:
    Det kanske jag skrev - men jag är perfekt nog att inse mina misstag, ta lärdom av dem och gå vidare *sträcker stolt på sig*
    Haha. Jag är visserligen så perfekt att jag inte är perfekt så jag inser oxå ditt misstag och är glad att du tog lärdom av dem och gick vidare.
  • Badgirl
    Tecken skrev 2009-05-08 18:50:28 följande:
    Det låter som en kristen som "ångrar" (ber om förlåtelse)att de hade sex och plötsligt blir oskuld. Felfria människor gör aldrig fel, du har missuppfattat innebörden av ordet "felfri"

• Tecken
    Badgirl skrev 2009-05-08 18:56:10 följande:
    Det låter som en kristen som "ångrar" (ber om förlåtelse)att de hade sex och plötsligt blir oskuld. Felfria människor gör aldrig fel, du har missuppfattat innebörden av ordet "felfri"
    Filosofisk fråga: Om man aldrig begått ett fel, hur vet man då om man är felfri? Man måste ju iaf ha testat att begå ett fel?

Sandlådan är djup
  • Buster78

hmmm??? jag kanske inte är felfri..... Men jag har alltid rätt!!! oavsett va alla andra säger!!

• Buster78
    Tecken skrev 2009-05-08 18:57:26 följande:
    Filosofisk fråga: Om man aldrig begått ett fel, hur vet man då om man är felfri? Man måste ju iaf ha testat att begå ett fel?Sandlådan är djup
    Undra hur djup??? *hur ska jag få detta ur mitt huvud i kväll nu då???*
  • Tyche82
    Tecken skrev 2009-05-08 18:57:26 följande:
    Filosofisk fråga: Om man aldrig begått ett fel, hur vet man då om man är felfri? Man måste ju iaf ha testat att begå ett fel? Sandlådan är djup
    Om man aldrig begått ett fel så är man ju felfri - man har ju inte gjort något fel.
    Man måste ju inte ha testat ett fel för att inte ha gjort ett.
    Däremot, är min övertygelse, att man inte kan vara perfekt utan att göra fel.
Svar på tråden Vi som är felfria