Åsksäsongen 2009!
Halloj! Nu har jag också hittat hit!
Här i Göteborg har det inte varit nån åska ännu, alla andra verkar få utom vi...
Halloj! Nu har jag också hittat hit!
Här i Göteborg har det inte varit nån åska ännu, alla andra verkar få utom vi...
Imorgon är det åskvarning för nordvästra götaland enligt smhi: "lokal åska i norr". Håller tummarna!!!
hörde 2 avlägsna muller igår vid 00.30, men sen blev jag så trött och somnade..., så vet inte om det var något mer. Hoppas det kommer mer under dagen!!!
Ingen åska idag ännu, regnade imorse/förmiddags, nu har det dock klarnat upp men blåsigt ute. Verkar inte som det blir nåt mer.
Hallå!
Här i Göteborg är det ingen åska än, men lite lätt regn och lite småmörkt runtomkring.
Men det kommer säkert inte att komma in just här utan säkert längre söderöver eller norröver :S.
Det kom lite muller vid 15-15.30 i em, i Lindome (söder utanför GBG) men det var inte mycket. Sen runt 17-tiden har det klarnat upp och det är nu ganska soligt och blå himmel...varmt är det dock, men det verkar inte som om det blir nåt mer.
Idag måste det väl bli åska nånstans? Här i Göteborg är det nu mulet, lite sol , varmt och kvavt.
hej alla, här är senaste väderprognosen från smhi (idag tis 9:e)
Utsikter till onsdag kväll
Idag växlande molnighet och mest uppehåll. I natt regn söderifrån och 5-10 grader. På dagen regnskurar, i väster lokalt med åska. 10-15 grader. Vind omkring ost.
Håller tummarna & hoppas!!!
och här i Göteborg är det sol och blå himmel och inte tillstymmelse till nån åska...
Sol sol sol sol sol sol...i Göteborg, verkar inte som det blir nån åska här..., eller vad tror ni?
Vilket åskväder det var här i GBG inatt! Började ca 02.30 och höll på ca en halvtimma, sen drog det vidare.
Åska och blixtrar, rejäla blixtrar, skyfall och hagel! Häftigt var det! Vill ha mer!