Inlägg från: Frannyfine |Visa alla inlägg
  • Frannyfine

Åsksäsongen 2009!

Alla ni som bor på västkusten! Lova mig att ni låter bli skogspromenader, båtar, golfbanor och annat där det är svårt att söka skydd idag. Ni måste vara tillbaka senast kl 12:30 skulle jag gissa på innan det smäller loss på riktigt på västkusten

• Frannyfine

Som det ser ut just nu har styrkan i cellen avtagit men jag är tämligens säker på att det kommer att återaktiveras bara solen får värma på lite!

• Frannyfine

ja.. det tog inte så lång tid.. haha det har redan återaktiverats!

• Frannyfine

Nu regnar det här i Hjo på Vätterns västra sida.. OCh det åskar i Varberg.. Så mycket fakta har jag

• Frannyfine

Hej fröken zombie! Välkommen och tack för rapporten!! Roligt roligt!!

• Frannyfine

Kraftfullt muller nu på långt håll. Väster om Hjo

• Frannyfine

GGGGGGRRRRrrrrrrrr några kraftiga muller.. massa hällregn.. Det var allt just nu.. Har jag otur blir det fint väder också! Strö salt i såren bara.. GÖr det!

• Frannyfine

Jag har nu blåst, molning och det blev skitkallt..
    Förut var det molnfritt och solsken och varmt...

• Frannyfine

Jag har nu blåst, molning och det blev skitkallt..
    Förut var det molnfritt och solsken och varmt...

• Frannyfine

Skojar ni?!?!?!?!? Åskar det i Gate krokarna?????

• Frannyfine

och jag som bor i Hjo och precis ska pka och hämta en startlåda i Timmersdala... Alltså åt precis FEL håll*svär och muttrar argt*

• Frannyfine

Jo jag såg det.. Jag har fått rapporter om att det åskar i både skövde och i Skara redan även om det inte är registrerat. OCh jag har varit nere i hamnen nu en timme och fotat moln som inte är av denna värld som hålelr på och bygger upp sig! Underbart snygga! Så åska det får vi allt!!

nannyrumble.blogspot.com

• Frannyfine

Det var fett grymt igår!!! Det åskade i Timmersdala, Skövde, Skara, Eggby, Habo, utanför Hjo. och jag lyckades vara på alla platser!!!!!!!!!!!!!! Jag har så jäkla cool blixtfilm. Jag är så lycklig. VIlken dag

• Frannyfine

dom bara lovar och lovar.. ibland kommer det ett muller.. jag kutarb ut med kameran... väntar i 20 minuter.. blir dyblöt och sen får jag gå in igen och inget händer...

• Frannyfine

Jag sitter just nu på Björkängs camping och havsbad utanför Varberg. Ser en bylinje komma utifrån havet.. Jag håller tummarna att den går häråt och inte svänger av mot Varberg *hoppas hoppas hoppas*

• Frannyfine

Inatt och imorgon passerar en del kul över Götaland där vi kan få en del inslag! Hoppas vi får såna inslag här

Svar på tråden Åsksäsongen 2009!