Inlägg från: VeronicaL |Visa alla inlägg
  • VeronicaL

Gardiner!

Jag har ett fönster ovanför diskbänken och där har jag satt en egensydd rak kappa i marimekkos röda unikko, och då sydde jag fast mjukkardborre upptill på kappan och klistrade fast den hårda på fönsterfodret. I det andra fönstret har jag satt veckbandslängder i samma tyg, men då har jag inget annat där än hundens sov-och mat plats.

Vad gäller hos dig är det mest din smak som spelar in om du vill ha längder eller ej. Kappor släpper in mer ljus. Självklart kan du sätta en gardinwire i fönstersmygen, men jag skulle föredra en grå gardinstång istället. Men det är ju också en smaksak, det är ju du som ska leva med det.

Om du hittar en snygg panelgardin som du gillar och det funkar med mönstret så kan du vända den och sy fast ett kanalband på långsidan så har du en snygg gardin till ditt kök.

butik.barntyger.se
    www. ellos.se
    www.halens.se
    www.jotex.se
    www.rosarummet.se
    www.stoffochstil.se

• VeronicaL

Nä man får som leta under textilier och hittar man nåt snyggt så får man antinge sy själv eller leja någon som tycker det är kul att sy

• VeronicaL

PÅ vänster sida har du produkttablå  med gardiner, gardinkappor, färdigsydda längder, panellängder.

• VeronicaL

Ja det kan jag tänka mig Nu är man avslöjad{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Gardiner!