-
-
Hej Jensan!
Vilken tur jag hade att du hittade mig
Här är det också upp och ner. Fortfarande mycket ryckningar och buzzningen i höger axel
Men så länge jag inte har en ihållande ryckning ska jag inte klaga. -
Jag glömde och tillägga att jag igår hade en väldigt konstig ryckning på ett ställe på insidan av låret/nästan baksidan. Det kändes väldigt svag, nästan kittlade. Har du varit med om detta???
-
Jensan; Just nu är det extremt dåligt! Oron har tagit över igen och jag har fått en ihållande ryckning på överarmen. Jag har värk i bägge knäna och tycker de ser konstiga ut. Jag är så fruktansvärt less på ryckningarna och den här oron om att det ska vara als. Varför går det aldrig över????
-
Jensan: Hoppas det är bättre med dig.Här är det som vanligt ungefär förutom att lillen har haft magsjuka och nu har jag nått liknande och som varje gång när jag blir sjuk, ännu mera ryckningar. Ryckningen i handen du beskriver, vet exakt hur det ser ut. Den jag hade i "knä-låret" såg exakt ut som om det sögs in. Jag skulle också vilja ha ett svar på varför det är såhär och varför det aldrig går över!
-
Jensan; Hur har du det?? Här är det ingen skillnad lika mycket ryckningar som tidigare det här verkar aldrig sluta!!! När ska man slippa denna ständiga oro? Jag jobbar natt i sommar och h-vete vilka rykningar jag får, ÖVERALLT - hela tiden. Det gör det otroligt svårt att släppa als-rädslan :( jag känner mig som en vandrande popcornmaskin.
Hoppas du mår bättre än jag och får njuta av sommaren. -
Jensan; Jag känner precis samma sak även fast jag inte önskar min värsta fiende samma helvete som jag har
Jag känner precis samma gällande svagheten och tycker att alla mina lemmar ser ut att ha drabbats av atrofi. Att det sedan är miljoner olika ryckningar överallt gör det inte lättare! Jag verkligen HATAR detta och jag kan inte för mitt liv förstå varför kroppen gör som den gör.
Kram