• eyry

Vilket kaffemärke? hjälp önskas!!

Ska köpa kaffe, men vet ej vilket märke jag ska köpa. har provat vanlig röd gevalia och den var äcklig. iblan får man så himla gott hos folk, men jag vet inte vilket som är godast. vad tycker ni?

• Svar på tråden Vilket kaffemärke? hjälp önskas!!
  • Mickis74

Nu gillar jag ju i o för sig Gevalia.....men det är ju smaksak....*ler*

Andra alternativ jag gillar är Blå Mocca o Löfbergs Lila.

• arwen

zoegas gillar alla jag känner

• Jii

Jag gillar gevalias Ebony. Det är mörkrostat o det gillar jag. Sen är det nåt annat märke som jag jag brukar köpa men kan givetvis inte komma på vad det heter! Det är en gubbe på förpackningen...det finns i flera olika rostningar och malning... nej kan inte komma på det.

• Julla

Zoega skånerost....det är det enda som funkar här i skåne. Kommer man dragandes med nåt annat blir manutskrattad och betraktad som amatör

• Molnet

Maxwell House, Classic och Zoegas

Maxwell House är min favorit, blir så gott!

• Lotta73

Classic frankrost tycker jag om, eller ialla fall innan jag blev gravid. Nu smakar kaffe inget gott längre

• nassepånken

jag gillar inte heller gevalia, kan inte förstå varför det är så poppis. arvid nordqvist el-brygg är gott. kung markatta också, rättvise och kravmärkt.

• Tabby

Milea från Gevalia. Den är lite rundare och mildare i smaken.

• Tin o Trolls mamma

Gillar också Gevalias Milea. Är ingen kaffedrickare egentligen, men mellanrost går bra.

Ekorren.

• KCsMama

Arvid Nordqvist!!!! Är lite dyrare men sååå gott! Det enda kaffet jag dricker.

Kramar

Svar på tråden Vilket kaffemärke? hjälp önskas!!