BooBoo skrev 2009-06-20 17:41:58 följande:
Hey ho everyone..Igårkväll partajjade jag o karln. Ungarna sov hos sin mormor o morfar.Det blev lite öl, rödvin, sprit och korv. Sen dans till 90-talshits.. Dansade Små grodorna till Mora Träsk.Hemma 2.. Sov till 10. Hämtade barn 12 .. Åkte till Fritte som fira 4. Tårtkalas!Åh vad vi har cyklat. Flera mil sen igår. Mina ben. Ajaj! Snart får jag nog Anja Persson lår Det blev
iaf inge dans runt midsommarstång på dan. Det regnade Next year maby..Hur har er midsommar vart då?
Lugn ...hemma efter 15..käkade sill o potatis..Mijo gillar sill, inte Linus.
Övrigt...
Njutit av att få fixa lite sidor till barnens fotoalbum...slängt upp det på FB..(fråga mig inte varför, har ju bdb..men nu blev det så..)
Idag har vi varit i Sätila...träffat kompisar...Linus "blivande fru" (som vi skojat om sen de va bebisar)...De kan inte komma hit eftersom vi har katten...
De ska ha bebis i slutet av juli o kompisen såg OTROLIGT pigg ut..Hon erbjöd sig va barnvakt, hon hade varit ute o rensat i rabatten, plockat sten i stenröset de har bakom huset........Tokstolle...

Frågade henne om hon ville åka in tidigare..men hon sa att hon lider inte av att ha magen i vägen, så länge hon mår bra så gör hon det hon kan..
Tänk om en annan mådde så bra sista månaden...
I morgon ska det jobbas igen..2 veckor kvar..innan semestern.