• Sanda

-Syskonmaffian-

frida; shit helt sanslöst! Dålig stil av oss tycker jag! Nemo och Adrian som är tandkompisar och allt nu då med tanke på hans utslagna tand och Adrians svarta tand

• Sanda

Nä senast var på Nemos kalas! Vi andra sågs i november va? det e 8 månader sen

• Sanda

boo; jag kommer ihåg ett ösregn hihi

men när vi sågs i slottskogen var det väl juli om jag inte minns helt fel? Juni kanske! Då var det varmt och skönt!

• Sanda

GRATTIS PUMA!!!!

Ja våra leker oxå ute själva. Vi har staket hela vägen runt så dom kommer ingenstans men precis som BM så håller man ju koll i fönstrerna hela tiden

Vi har oftast uppe altandörren och så springer de ut själva när de vill.

Idag ska vi åka till pannkakscafet och träffa några kompisar, sen ikväll ska jag till slussens pensionat ikväll med en kompis och äta god fiskmiddag och kolla på cookie´n´beans, ska bli skoj!

• Sanda

hej tjejor!!

Jag är helt seg. jobbar natt nu, och har hållt igång konstans sen onsdags, imorgon ska jag VILA!! PÅ måndag börjar busarna på dagis igen, back to buisness.

TAck Frida för igår!! SUpermysigt!! Adrian sa till Krister att han lekt med Nemo och att det var JÄTTEroligt Gör vi om snart!

Hemma hos min kompis var det segt att få ungarna att somna, typ 2 timmar men halv tio sov det, så då satt jag o Anna och pratade bröllop in på natten och såg en film: Shopaholic! HAr läst boken och filmen var lika bra!!

Idag så skulle vi hälsat på en kompis till men hon hade inte hunnit hem från semestern så vi gick till Plikta och lekte någon timme eller två kanske och sen åkte vi hem till mina föräldrar, barnen fick åka traktor med morfar och blev så lyckliga

Ni får kolla när de nya walander filmerna kommer nu, den nya tjejpolisen som ska va med är min gamla klasskamrat Nina Zanjani, hon spelade även i se upp för dårarna.

Nu ska jag snart kolla på sing a long med Maj-Liz

• Sanda

Frida; härmis nää jag jag gillar oxå önskeleken bäst, lugnast där och dom klarar sig själva.
    Nina är från Iran, dom kom till Sverige när hon var runt 7 tror jag sen har dom bott här så hon har ingen direkt brytning, men hon är ju från göteborg och måste prata rikssvenska så kanske därför hon får lite brytning.

timmer; ja som sagt berättade för Frida om Adrians magknip, blev riktigt rädd ett tag men det var nog bara som sagt magknip, men man vet ju själv kan göra oerhört ont.

cirkus: Duktig han är Vi har inte hunnit öva med Adrian men tänkte försöka när jag är ledig i två veckor sen, tror nämligen inte Adrian har några problem med det heller, han är skitduktig på att cykla med stödhjulen, cyklar med en hand osv.

Nu ska jag se mammut!!!

• Sanda

cirkus; glömde svara förut Barnen börjar dagis för Krister börjar jobba och jag har två veckor kvar på personliga assisten-.jobbet, sen är jag och barnen lediga i 1 vecka tillsammans och sen kommer krister hem sista veckan och så är vi lediga ihop alla en vecka till, sen börjar han igen och jag börjar i skolan (31 aug) Så det går två veckor på dagis, ledig två veckor och sen börjar alvaret igen

• Sanda

frida: wow vilken grej! TÄnk trillingar jag hade dött

Jag tror ju inte på gud men när jag var påväg till UL med Agnes första gången så bad jag till honom att det inte skulle vara mer än en hihi, Adrian var ju bara 5 månader då. Däremot så hade jag kunnat ta två stycken samtidigt första gången, haft det avklarat liksom

• Sanda

UU; nej inte tänka så!! Men jag vet hur du känner, men man kan inte skydda dom mot allt i världen! Man får helt enkelt lära sig av misstagen och göra det bästa för att inte det ska ske igen! Upp med hakan!! Kram!!

Svar på tråden -Syskonmaffian-