-Syskonmaffian-
måste oxå kolla upp barnen syn! Jag fick glasögon när jag var 3 år och Krister fick närhan var 14.
måste oxå kolla upp barnen syn! Jag fick glasögon när jag var 3 år och Krister fick närhan var 14.
gokväll!
Duktig du är Frida!!! Själv försöker jag få kontroll på mitt sötsug, det är som en drog för mig, så nu har jag som mål att inte äta några sötsaker innan oktober då jag ska på bröllop. Min karaktär SUGER men det gäller bara att jobba med den
cirkus: Jag har aldrig rökt, eller jo så klart testat och feströkt någongång men aldrig rökt regelbundet eller i typ nyktert tillstånd, för mig är det bara skit, något som andra måste stå ut med oxå, värre än alla andra missbruk eftersom oskyldiga får stå ut med det utan ha något val till det. Förstår ni hur jag menar? Om någon super, så drabbar det bara den kroppen, och möjligtvis då tragiskt nog de närmaste psykiskt men med rökning så får alla i dens närhet i hans skit utan att ha bett om det. Typ om man tagit mitt missbruk sötsaker, varje gång jag åt säg choklad, så skulle jag samtidigt trycka ner en chokladbit i halsen på alla som är i närheten av mig hihi ja men ni fattar.
Krister rökte från han var 14 år ett paket om dagen tills Adrian var ett år, 2 månader innan Agnes kom så bara tvärslutatade han, så jävla stolt över han för det!
När jag satte in min spriral hade jag oxå så länge, bara menssmärtor och ingen mens, hade riktigt riktigt ont och småblödde lite här och där bara. Men sen försvann allt, mens, ont allt
Var 3 vikarier som fick sparken från mitt jobb igår
Får väl känna mig lycklig som får stanna kvar, vi är 4 vikarier kvar nu. Så idag får jag jobba dubbelpass, får jobba mellan kl. 10-19 och vara helt själv med henne mellan 12 och 18 men det ska väl gå det med! Imorgon e jag ledig!! Jippie!! FÅr se vad vi hittar på jag o kidsen!
absolut!
nämen!! försvann hela meddelandet utan ordet absolut hehe
jag skrev att det är den kvinnan jag är personlig assistent hos nu på sommaren, hon som har MS.
Adrian tjatar oxå mycket om klockan.
"mamma klockan är halv elva nu"
"ska vi gå till dagis nu? kl. är 10 över 10"
hihi han har liksom ingen aning men gulligt att han uppmärksammat det.
Denna är söt oxå:
"klockan fem kommer pappa hem" hihi
Fun city låg i varberg va? Kankse skulle dra dit nu när vi är lediga, bara för att härmas tillbaka lite
jobbar lördag
Men annars hade vi hängt på!
timmer; härligt
Jag visade min nya kalender för Adrian och han började prata om att det var torsdag idag, tyckte det var lite imponerande och så frågade jag vad som kom efter måndag och då rabblade han upp alla dagarna i rätt ordning!! Min stora kille med tanke på att att han knappt sa något för ett års sen så tycker jag han är grymt duktig nu
*stolt*
vi ska på återkontroll för hans utvecklingsförsening v. 34 ska bli intressant och se vad dom tycker nu!
Jag hänger Adrian i knäna, precis som med Agnes, då är det minst risk för spill
Försökt få han att stå upp men strålen går liksom neråt på honom så som du säger resultatet är blöta kläder.
frida; intressant
hehe jag menar det alltså! I slutet av kisseriet så slaknar ju liksom strålen, träffar dom inte byxorna då heller?
Blir att prova nästa gång
zaphy: det tycker ja absolut!!
Frida: åh hade varit skoj! Men dyrt va?? Jag jobbar till kl. 19 oxå
Frida; hade varit skoj som sagt men jobbar och jag måste köpa typ 20 böcker till skolan nu snart så jag får ta det lite coolt med pengarna
jag ska ut på fredag oxå i gbg med min kompis från Schweiz, du är inte ute då eller? Annars tycker jag du ska det
Jag har varit på Gyllende tider två gånger, Michael Jackson, Timbuktu flera gånger, sen har jag varit på flera festivaler Sweden rock och Hultsfred. Såg bland annat Twisted Sisters, Europe, Petter osv. Minns knappt
ja mina har ju gått i 4 dagar redan, men imorgon så börjar Indra, en tjej som är bästa kompis med Agnes, det skiljer en dag på dom, Agnes har tjatat hela dagen om hur kul det ska bli! Roligt för dom för det är inte så många tjejer på dagiset.
Idag provade vi att Adrian fick lyssna på en cd-saga när han la sig, och han somnade faktiskt utan ett knyst annars springer han upp HELA tiden: "jag är hungrig mamma", "jag vill kissa" "jag har ont där och där" " jag vill inte sova" osv osv osv
Grattis Antonio!!
va fan nu försvann allt utan första raden igen! Skumt!! jaja orkar inte skriva igen, ní får helt enkelt inte vet