-Syskonmaffian-
Jag vågar inte i dagsläget säga om eller när jag kan komma loss...mkt hänger ju på VAR FL-dejten ska va.. Laxå va sista jag läste...
Så jag får tyvärr hoppa FL dejten i år... 
Men vem vet...nästa år (om vi ses nästa sommar) så kanske??!! Mijo springer i kapp småttingarna ..
Vi ska på första besöket på habiliteringen på fredag.......YES!! Det är bara en "genomgång" utan Mijo för att de enkelt ska kunna köra igång efter semestern med det han behöver hjälp med då.
Kom hem för några timmar sen från Skara sommarland....haft Jättekul i 2 dagar där trots ett riktigt skitväder!! Killarna va de som hade regnkläder och skydd till vagnen, vi andra blev dränkta..men vi klagade inte så mkt över det! Fikade när det öste som mest....
Nu i kväll har tvättmaskinen gått varm....i morgon bitti hoppas vi på "ny laddade batterier" och åker 4 dar upp till Vingåker...svägerskan har sin sommarstuga där. Blir en sväng till örebro också. Svärmor ska flytta till ett äldreboende och det ska rensas bland hennes prylar. Hon får ju knappt ta med sig nånting dit o hon bor i en STOR 3:a.................men det ska väl funka hoppas vi.
Under deras rensning ska jag o killarna roa oss kungligt i Örebro...synd att man inte har några polare kvar där bara.. 
Ha det så bra resten av veckan...
Hemma igen och det är skönt!!!!!!!!
Linus har dock svårt för att varva ner...det har ju varit roligt o spännande att va iväg. Här hemma händer ju inget spännande..
frida
din pappa kan ta ut vab...fast då kanske han får pengarna?!..
Jag vet att andra kan vabba för andras barn...men jag är osäker på vem pengarna går till.
Men det är en god idé o kolla det med FK..
Mijo har utvecklats ett steg till.. =) (måste ju skryta lite) ;)
Han har lärt sig hoppa ner från en trappa sittandes på rumpan. Det hela började med att han ramlade ner för den trappan i fredags...på lördan ville han ut där igen,men han fick inte. Han blev skitsur..
igår så satt han vid ett obevakat tillfälle plötsligt ute...ingen hade sett honom komma dit.
Han såg helt chokad ut när jag "Mijo,hur kom du hit????????????????"
Så Kent satte honom uppe på trappan (3 trappsteg) så fick han visa hur han gjorde. Jag blev helt tårögd...
Han är smart den lille killen...tänk den dagen han får med sig benen också..då är det två galna killar här hemma..
Morsan
Tack....skönt borta,men hemma är nog? ändå bäst..(fast det tycker ju inte Linus)
"mamma? när ska vi åka??"
"pappa, när ska vi åka?"
o när vi säger att vi ska va hemma blir han skit sur..
Tar tydligen några dagar att varva ner...tisdag idag,men Linus är fortfarande helt crazy...åka åka åka åka...ska hända saker hela tiden.
Idag har vi varit på Bauhaus o köpt mosaik till köket...svart blir det.
Eftersom Ikea ligger i närheten så åt vi lunch där. Detta äventyret va tillräckligt för att Linus skulle bli superturbo........så vi åkte hem.
När vi va på Skara sommarland så gjorde vi tröjor med egna tryck på till killarna.
På Linus står det "Inbyggd turbo"........ + att han ville ha en döskalle på. Stämmer!!
På Mijo's står det "Jag är mammas chef".........
Zaphy
Barn bör vara 100 cm eller mer för det mesta. Linus är 102-103 cm..
Så Mijo hade väl ingen större fördel av dessa dagar, men han verkade tycka livet va kul ändå.
Vi betalade för 3 vuxna, 1 barn + campingstuga 2 nätter på 2960:- sen tillkommer ju egen mat o annat man vill göra. Men har man väl betalat entrébiljetten så är ju allt man vill åka gratis där inne.
Skillnad från Liseberg, HighCaparall o en del andra ställen där man bet. allting...
Vi gjorde av med 3000 o då levde vi gott...
Varför är många mammor så reserverade? Skumt det där tycker jag!
Samma överallt tycker jag...jag tar ofta kontakt, oavsett mamma eller pappa, men det blir ofta småprat o inget mer.
I morgon efter frukosten drar vi till Eksjö...sommarens sista tripp utanför stan..Sen så är resten av semestern här istan..kan va skönt efter 2-3 veckor med massa skoj.
Mamma sa att det va massa skoj i Eksjö i helgen så Linus lär ju inte bli rastlös o otålig...*hoppas*