• Jonsi

Hjälp! Var hittar jag badblöjor??

Vi åker till Rhodos på söndag. Sonen (1,5 år) kommer att ha solskyddskläder på sig när han badar, och när vi var på Gran Canaria i höstas köpte vi badblöjor i deras butik på Sunwing resort där vi bodde.

Har kikat på vårt ICA, då jag hört att Huggies och Libero ska ha badblöjor, men det fanns inte i min butik.

Känns inte som att "blöjbadbyxor" är så bra alternativ, då jag tror det blir trångt med solskyddsbyxorna över.

Fråga: Vilka andra butiker i Stockholm säljer badblöjor?
    Nån som varit på Sunwing Resort Kalithea eller Sungarden Kalithea och vet att man köpa det i deras butiker där?

• Svar på tråden Hjälp! Var hittar jag badblöjor??
  • Jonsi

Det kanske är jag som missat dem, fanns de låg där. Tyckte dock jag tittade noga... Är det små eller normalstora förpackningar? Står det "badblöjor" på eller något annat?

• Jonsi

Tack för tipsen! Jag ringde Barnens hus här i stan och de sa att de hade badblöjor, men när maken var där och skulle köpa så visade det sig vara "blöjbadbyxor". Nu köpte han ett par sådana ändå, så vi får väl knöla ned dem i solskyddsbrallorna.
    De hade inte badblöjor på vare sig vårt Coop eller Ica Kvantum - dåligt! Hinner inte fara runt och leta i fler butiker, åker söndag morgon!

Svar på tråden Hjälp! Var hittar jag badblöjor??