• aktuelle

Var hittar jag en P-dator?

Har bestämt mig för att prova p-dator, men så ser jag att persona har slutat säljas i skandinavien, vad finns det för alternativ och vad kostar de och stickorna?

• Svar på tråden Var hittar jag en P-dator?
  • aktuelle

Ladycomp är helt klart intressant, men ganska så dyr :S fast skönt med en enda fast kostnad. ska ta och fundera på det :) TACK!

• aktuelle
    Kallemannen skrev 2009-05-14 11:08:16 följande:
    Vad är en "P-dator"? Om du menar en dator man får köpa skatteftritt från jobbet så gäller inte det längre sedan 3 år. Men det är ändå billigare att köpa en billig dator så länge du inte skall spela avancerade spel på den.
    Mja :) en dator som kan räkna ut ens cykel som man använder som preventivmetod
  • aktuelle
    iamari77 skrev 2009-05-15 08:19:14 följande:
    Hej, Jag köpte min p-dator (PERSONA) från England. Den kostade inte alls så mycket som den som jag såg på himmelriket. Typ 1000:- Stickorna kan man köpa på apoteket, eller beställa lite billigare från samma företag i England. Kolla in hemsidan clearblueonlineshop.inon.com/products.jsp... Där finns också information om vem som är lämplig att använda p-datorn.
    kollade in sidan, men man måste vara boende i UK för att få handla.
  • aktuelle
    iamari77 skrev 2009-05-16 13:33:22 följande:
    Det verkar konstigt, jag har beställt därifrån flera gånger... Är du säker?
    när man kommer till kassan ska man kryssa i en ruta för att intyga att leveransadressen är i uk. men hittade en annan brittisk.. undrar om man ska beställa därifrån. hette nog www.blushingbuyer.co.uk
  • aktuelle
    Smulan87 skrev 2009-05-16 13:38:12 följande:
    hahahaha xD förlåt kunde inte låta bli att skratta. svar på frågan ts, jag kom inte riktigt ihåg hemsidan,..persona något iaf, men de finns säkert någon som vet ;D
    på personas hemsida står de att de har slutat sälja dem till skandinavien.. av någon anledning. jag undrar varför...
Svar på tråden Var hittar jag en P-dator?