Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

YES, blev beviljad igångsättning i v37+0

Va skönt
    Annorlunda sätt att fira 30 årskalas på=)
    Hur kommer det sig att du fick induktion?

• WhiteAngels
    Heiress skrev 2009-05-14 15:53:33 följande:
    Vad har de snabba förlossningarna att göra med att du blir igångsaatt redan i vecka 37?
    Får inte i hop det i heller....
  • WhiteAngels
    buffybus skrev 2009-05-14 16:52:52 följande:
    förresten kan det inte ta tid också det här med igångsättning? man måste väl va mogen o sånt? eller?? jag har ingen koll..en vän till mig skulle dit i tisdags o bli igångsatt.. nu e hon hemma för dem skicka hem henne o säger att dem har för fullt på förlossningen.. stackars tjej.. hon e redan öppen också. sist va precis så dem hann till förlossningen.. huvudet va på väg ut.. (första barnet dessutom) och sprack till ringmuskeln så dem ville slippa denna paniken denna ggn.. så hon e lagom besviken.. dem har ju en bra bit till förlossningen också..
    Jo det kan ta tid beroende på hur öppen man är
  • WhiteAngels
    skorpion80 skrev 2009-05-14 20:35:49 följande:
    Tack Moyo!svar på #11Om jag e öppen så tar de hål på hinnorna, annars får jag gel på livmodertappen först.Ska på ett sista möte på förlossningen 26/5 där vi kommer gå igenom hur igångsättningsdagen kommer bli mm. Om jag har speciella önskemål och sånt.
    Tar dom hål på hinnorna väntar dom på att du ska få egna värkar annars sätts värkstimulerande dropp.sen kan det gå fruktamsvärt snabbt!
  • WhiteAngels
    xenaa skrev 2009-05-16 10:15:23 följande:
    SOm allt annat är saker och ting olika för alla. du hade ouren att känna så.Jag tyckte de gick för snabbt mot slutet då jag hade väldigt intensica värkar som man knappt kunde anda ig igenom.Annars gick de rätt bra.Sprack inget, kändes dock som att jag hade gått sönder ..
    det tog verkligen ingen tid för mig,tvärtom
  • WhiteAngels

Jag öppnade mig från 5 cm till jag hade han på magen på mindre än 30 minuter..fyyy vilket helvete det var

Svar på tråden YES, blev beviljad igångsättning i v37+0