• skorpion80

YES, blev beviljad igångsättning i v37+0

Så glad nu. Va hos läkaren idag och han gick tillslut med på att jag ska få bli igångsatt i v37+0.
    Får träffa min älskade lilla tjej den 22/6 om 5½ vecka. På pappans 30 årsdag dessutom. Vilken present!
    Å va glad jag e nu. Svävar på moln.
    Har precis ringt och beställt syskonvagnen så den får vi hem om två veckor.

• Svar på tråden YES, blev beviljad igångsättning i v37+0
  • Du jag och vi

Stort grattis till er.. =)

hur långt innan kan man få svar på vilket datum igångsättningen blir.
    Ska till gruppen den 19 och kommer då vara ca v 32.
    tacksam för svar=)

• Bebisfixerad

grattis :)
    hur lyckades du med de?

• WhiteAngels

Va skönt
    Annorlunda sätt att fira 30 årskalas på=)
    Hur kommer det sig att du fick induktion?

• skorpion80

svar på #1
    Jag e i v32 nu så de ska nog inte bli några problem för dig att få det då. Lycka till!

svar på #2 och #3
    Har vart på möte två ggr innan på förlossningen ang att jag vill bli igångsatt denna gången. Detta pga att mina andra tre förlossningar har gått så fort. Den sista va ute efter 48 minuter från första värken. BM på förlossningen tycker inte de borde vara något problem för mig att bli igångsatt då men tyvärr så måste det sista beslutet tas av en läkare. Och han gick som tur med på det efter en stund.

Ja de blir en rolig födelsedag för honom. Vi har tre pojkar sen innan och nu e de en liten tjej. Så de e la inte så dumt att få en dotter på sin 30 årsdag.

• Heiress
    skorpion80 skrev 2009-05-14 15:45:07 följande:
    svar på #1Jag e i v32 nu så de ska nog inte bli några problem för dig att få det då. Lycka till!svar på #2 och #3Har vart på möte två ggr innan på förlossningen ang att jag vill bli igångsatt denna gången. Detta pga att mina andra tre förlossningar har gått så fort. Den sista va ute efter 48 minuter från första värken. BM på förlossningen tycker inte de borde vara något problem för mig att bli igångsatt då men tyvärr så måste det sista beslutet tas av en läkare. Och han gick som tur med på det efter en stund.Ja de blir en rolig födelsedag för honom. Vi har tre pojkar sen innan och nu e de en liten tjej. Så de e la inte så dumt att få en dotter på sin 30 årsdag.
    Vad har de snabba förlossningarna att göra med att du blir igångsaatt redan i vecka 37?
  • WhiteAngels
    Heiress skrev 2009-05-14 15:53:33 följande:
    Vad har de snabba förlossningarna att göra med att du blir igångsaatt redan i vecka 37?
    Får inte i hop det i heller....
  • skorpion80

Att chansen e rätt stor att jag inte hinner in till bb denna gången. Förra gången hann jag vara på bb i två minuter när han kom.
    Vill inte gärna vara hemma själv med tre barn om det sätter igång. Tvåan var även medtagen när han kom ut pga de gick så fort.

Sen har jag även grym foglossning samt mycket sd och förvärkar så jag e inte ledsen direkt att tjejen får komma ut tre veckor innan.

• Du jag och vi

Min anledning till att dom vill sätta igång mig i 37 är att mina tjejer har vuxit enormt i slutet av grav så nu vill dom undvika ett så stort barn..

• skorpion80

Ok, ja de kanske inte e så trevligt å pressa ut en fem kilos klump. haha

• buffybus
    WhiteAngels skrev 2009-05-14 15:54:47 följande:
    Får inte i hop det i heller....
    tror inte dem sätter igång henne för ingenting
    André ska bli storebror i Juli-09
Svar på tråden YES, blev beviljad igångsättning i v37+0