Inlägg från: skorpion80 |Visa alla inlägg
  • skorpion80

YES, blev beviljad igångsättning i v37+0

Tildamamman

Tack så mycket!
    När jag fick tredje pojken så sa min bm på efterkontrollen att om vi vill ha flera barn så e det nog inga problem med att få bli igångsatt. Och mer barn ville vi ju ha:)
    Så när jag blev gravid så tog vi upp det igen och hon skickade en remiss till förlossningen, så där har jag vart på två möten och ska dit igen den 26/5 på ett sista möte. Har även vart på möte med en läkare som tog beslut om min igångsättning.

Ring du direkt till förlossningen och be om ett möte med dom.
    Jag ska föda på Mölndals sjukhus i Västra götaland.

Lycka till!

• skorpion80

Oj då gick de rätt fort fast du va omogen tills han va ute.
    Vad skönt att du får bli igångsatt denna gången med då. Vilken vecka e du i då?
    Spännande å se hur fort det går denna gången då när du redan e mogen. Skriv gärna hur de gick för dig.

Lycka till!

• skorpion80

Får jag lov å fråga varför du blir igångsatt?

• skorpion80

För mig får tjejen gärna vara ute efter en halvtimme. Bara jag e på sjukhuset så e jag nöjd:)

• skorpion80

Vet att det kan göra mycket ondare men de e ju inte så lång tid förhoppningsvis.

• skorpion80

Åååååå, ett stort grattis till er!

Vad skönt å slippa igångsättningen, beroende på hur man ser det förståss?
    Hann ni in till sjukhuset denna gången?

Hur stor va pojken förresten och vilken vecka va du i?

• skorpion80

Idag e de bara en vecka kvar för mig tills jag blir igångsatt:)
    Å vad jag längtar nu. Tur att de e midsommar denna veckan så dagarna går lite snabbare nu i slutet.

• skorpion80

Idag halv tolv kom vår lilla tös. Hon va en liten skrutt på 2405 gr och 44 cm lång.
    Förlossningen gick snabbt och bra. 40 minuter med värkar.

• skorpion80

Tack så mycket:)

Ja de e så mysigt att få gosa med en liten bebis igen. Hon e som en liten docka.

• skorpion80

Ja bebis tiden går alldeles för fort. Idag fyller min äldsta pojk 8år. Helt sjukt ju. Känns som att de va förra veckan han föddes.

• skorpion80

Lycka till med igångsättningen nästa fredag Rockabella!

Spännande och se hur stor din lilla är när den kommer ut. Skriv gärna hur de gick för dig.

Svar på tråden YES, blev beviljad igångsättning i v37+0