Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Någon som vet nån kul blogg där mycket Odd Molly kläder visas? Tycker det är så kul att kolla på hur andra kombinerar kläder, man får bra tips då!
    Förutom Bambis bambi.blogg.se/index.html då , som jag läser varje dag

• Innerjoin

Fick hem min turkosa #892A robe idag, den är jättefin...Men jag får en liten känsla av frottébadrock.....Är jag fånig?
    Hatehate teen i Almost black var super! Skönt när de är lite längre i modellen! Går och sniffar på dem hela tiden, älskar doften

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-05-28 14:20:12 följande:
    jag har handlat fr Country-Dreams innan nuvarande ägare tog över o då var det iaf inga problem. kommer ihåg att hon ringde hem en kväll och frågade om jag iaf ville ha en tröja jag skickat efter som skulle bli mycket senare i leverans än vad som först angetts. seriöst! nu har jag ingen aning om hur det funkar Sen måste jag bara säga: VARFÖR ÄR DET RABATT ÖVERALLT NÄr jag precis bestämt mig för en vitshoppingmånad!!!!!!!
    Ja kul för dem som drar strl 0, för det är (nästan) bara de strl kvar överallt (redan innan % avdragen kom...)
  • Innerjoin
    Stargirl skrev 2009-05-28 15:51:56 följande:
    What, det tycker inte jag. Letar som en tok men allt som finns kvar är stl 4 Fast har gått upp i vikt litegrann och icke strechiga plagg verkar vara bäst att ta en stl 1 för mig
    Ja, det beror ju på förståss vad man vill ha...Då gäller alltså den vanliga lagen även för dig: "Är det något man vill ha, finns det aldrig i ens storlek"
    Annars är det ditt straff för att du är så liten och smal ;) *skojar förståss*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna