Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bambiblogg skrev 2009-06-06 16:19:56 följande:
    Har ni sett senaste inlägget hos bambi om traderakopiorna? Är det nån här som har blivit lurad?
    Nu ska jag erkänna:
    Inte lurad...däremot har jag faktiskt köpt 2 plagg som jag vet är kopior.... Eller jag tror det iaf, eftersom de är köpta i Kina. De var så billiga så jag kunde inte låta bli....Nyfiken med efter att ha läst om dem. Men jag kan inte se några som helst fel eller konstigt med mina plagg! Inget på kläderna, påsarna och tagsen är precis som vanligt.....Däremot var 336 Everyday Long Cardigan i strl 2 lite för trång om revbenen.
  • Innerjoin

Nu ska jag tillägga att jag inte tvättat dem.

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-06-06 17:50:41 följande:
    Innerjoin.. 336 Everyday long cardigan och vad mer köpte du? Jag har _hört_ att det är speciellt just 336:an, 100 smock love blouse samt 233 Lovely knit som finns som kopior.
    Summer of 2007 tunic i chalk
  • Innerjoin
    Kajsan skrev 2009-06-06 21:35:50 följande:
    Ja fast å andra sidan så sys ju orginalen i Kina också så
    Fast i koftan står det att den är gjord i Marocco och tunikan i Portugal.....
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-06 21:49:06 följande:
    på eniros köp o sälj finns en som säljer koftor(olika) o personen skriver att denne får dem direkt fr fabriken i kina och vill därmed inte ha frågor om äktheten. vad ska man tro om sånt? är det äkta eller kopior liksom?tex Tenfold för 800 inkl frakt!
    Hmm, då tjänar de alltså ca 500:- på varje kofta! De kostar ca 300:- inkl frakt....
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-11 19:24:50 följande:
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
    Jag har den turkosa, först tyckte jag det var just "badrockskänsla" över den, men nu äääälskar jag den! Har använt den jättemycket redan. Har den som typ jacka till jeans.
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:56:27 följande:
    Den är fin som 17! jag provade den i 3a förut(min vanliga OMstrl) men den var alldeles för stor! De hade ingen 2a så det blev ingen......men jag är sugen på den jag med(vilket plagg är man INTE sugen på när det gäller OM?)
    Oki, tack! Bra att veta att den är stor!
  • Innerjoin
    Stargirl skrev 2009-06-12 15:43:12 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html BILDTRÅD finnes.....jag började med plaggen som hängde i garderoben. Resten är i tvätten eller nerpackade inför semestern.
    KUL!!!
    Vad fin din Lovely Knit är! Är det typ bronzefärg? Vilken kollektion? Bomull eller ull?
  • Innerjoin

Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....
    Någon som vet vilken det är?

Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inte
    need2have heller...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna