Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag är lite efter och har precis fått upp ögonen för en del Molly plagg. Har en fråga angående Lovely Knit. Vad ska man ha för storlek om man har M i vanliga fall? Och vad kostar den?
    Tack på förhand!

• Sandra G

Tack båda två. Kanske ska ta en 3:a då så att den inte blir heltajt. Var kan man hitta dem nu? Är det vårens kollektion eller finns de jämt?

Audrey Will skrev 2009-06-13 19:31:54 följande:
    Lovely Knit brukar ligga runt 1599 kr. Strl 2 brukar motsvara Medium rätt bra.
    Siabellon skrev 2009-06-13 19:35:00 följande:
    ja du, därom tvista de Odd Molly-lärde. DVS vi här inne! Nä, skämt o sido så är vi verkligen av olika åsikt om just Lovely knitens strl. Jag har en i bomull, en 3a som är ca 40 o det är min normala OMstrl. Men just i koftan känns den trång över axlarna o bysten så jagskulle nog kunna gå upp t en 4a. men är du normalbystad o har 38/40 borde väl en 2 funka. Vill du hellre ha den lite lösare kanske du ska ta en 3a. vet inte om du blev klokare av detta.....
  • Sandra G

Ok, få kanske kika efter höstens kollektion då. Kan man köpa på faktura från nån av webshopparna? Sambon fick en chock när han såg vad den kostade *hihi*

Siabellon skrev 2009-06-13 19:45:15 följande:
    kan vara svårt med strl just nu då höstkollektionen kommer om en dryg månad. På hösten/vintern brukar den vara i ullmix o i vårkolletionen i bomull
  • Sandra G

Ja jag har sett länkarna och jag såg även lovelier. Den är jättesnygg!

Siabellon skrev 2009-06-13 19:59:30 följande:
    Jag tror de flesta har faktura om man vill. även delbetalning tror jag. tintin har en lovelier kofta vet jag(då jag väntar på en från dem) det är lovely men med annat mönster. skitsnygg! du har sett alla adresser i Ts va? klicka runt så hittar du säkert en. nu vet jag att många här inne har haft problem med country-dreams.se men enl den sidan har de lovelykniten i flera färger kvar. (jag har handlat därifrån en gång o då funkade det, men vill varna iaf)
  • Sandra G

Nice. Vad skriver man om man ska utnyttja den rabatten?

gambia90 skrev 2009-06-13 20:04:37 följande:
    15 % rabatt på hela tintinstyles sortiment: bymama
  • Sandra G

Siabellon:
    Vilken Lovelier köpte du?

• Sandra G

Jättesnygg kofta. Jag skulle också vilja ha en.

villemina skrev 2009-06-19 08:08:17 följande:
    Här e min nya kofta: Hoppas den skickas NU!!!
  • Sandra G

Om man ska köpa en Missing dress och har normalt medium i storlek. Vad ska man då ha för storlek i den?

• Sandra G

När skulle höstkollektionen komma ut? Brukar det finns kvar "gamla" modeller i nya färger?

• Sandra G

Ok. Vet du om Lovely knit och Grandmas coat är klassiker som brukar finnas med?

Pokergirl skrev 2009-06-20 23:09:44 följande:
    Höstkollektionen ska lnseras så tidigt som i juli, enligt rykten här i tråden. Vissa klassiker brukar komma i nya färger vid varje kollektion.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna